Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077535 Rate! Wat ik gedaan heb: - Tekst neergezet - Effecten erbij - Met pentool gewerkt, zodat er geen wit vlak tussen de stukken tekst zit - Verschillende vormen erbij gemaakt met de pen tool (kroontje, streep, balletjes) - Nog een keer met de pentool zodat er geen wit tussenzit - Watermark erop XD
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077777 hier heb je een rate: ik vind het echt een Simple design, op de manier dat het er mooi simpel uitziet, maar niet dat het simpel gemaakt is. het doet me erg denken aan de manier waarop 'most wanted' van de NFS reeks is geschreven. ik geef het een mooie 9/10
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren Auteur comment_1078545 hier heb je een rate:ik vind het echt een Simple design, op de manier dat het er mooi simpel uitziet, maar niet dat het simpel gemaakt is. het doet me erg denken aan de manier waarop 'most wanted' van de NFS reeks is geschreven. ik geef het een mooie 9/10 Bedankt voor de rate Maar ik wil graag nog meer rates mensen, dus... RATEN! Maakt niet uit of je photoshop kan of niet, gewoon zeggen wat je ervan vindt!!
Rate!
Wat ik gedaan heb:
- Tekst neergezet
- Effecten erbij
- Met pentool gewerkt, zodat er geen wit vlak tussen de stukken tekst zit
- Verschillende vormen erbij gemaakt met de pen tool (kroontje, streep, balletjes)
- Nog een keer met de pentool zodat er geen wit tussenzit
- Watermark erop XD