Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Granaten

Als je een granaat op een boot vlak ernaast in het water gooit vliegt de hele boot omhoog met de voorkant of zijkant of waar je hem ook gooit best grappig ^_^ maar je moet wel beetje dichtbij doen anders krijg je alleen een water splash

Edited by Mr.Bellic

Featured Replies

Ik zal het es uitprobere...

Die ga ik ook eens proberen. :dans:

Ja weet ik, dat ziet er best vet uit, en als je een granaat zomaar in het water gooit ( zonder dat er een boot ligt ofzo ) komt er zoon vulkaan van water of hoe je het ook wilt noemen.

wat ook leuk is: Als je een granaat in het water gooit, en je springt op de plek waar je hem gegooid hebt, dan vliegt nico helemaal in de lucht en maakt hij salto's enzo. Best grappig :cya:

Ja weet ik, dat ziet er best vet uit, en als je een granaat zomaar in het water gooit ( zonder dat er een boot ligt ofzo ) komt er zoon vulkaan van water of hoe je het ook wilt noemen.

wat ook leuk is: Als je een granaat in het water gooit, en je springt op de plek waar je hem gegooid hebt, dan vliegt nico helemaal in de lucht en maakt hij salto's enzo. Best grappig :cya:

net hetzelfde zoals je een granaat op straat gooit en daarna erop gaan staan. Das ook fat :puh:

• Author

net hetzelfde zoals je een granaat op straat gooit en daarna erop gaan staan. Das ook fat :puh:

vorige keer ook gedaan vloog door de hele straat heen :schater:

Als je een granaat op een boot vlak ernaast in het water gooit vliegt de hele boot omhoog met de voorkant of zijkant of waar je hem ook gooit best grappig ^_^ maar je moet wel beetje dichtbij doen anders krijg je alleen een water splash

Ja, dus???

Doe ik vaker als ik me verveel..

Btw: Als je boot gaat fikken op 't water, niet schrikken en ook niet ervanaf springen: Hij ontploft niet omdat 't vuur na een tijdje word gedooft door 't water :D

Ja, dus???

Doe ik vaker als ik me verveel..

Btw: Als je boot gaat fikken op 't water, niet schrikken en ook niet ervanaf springen: Hij ontploft niet omdat 't vuur na een tijdje word gedooft door 't water :D

Dus... Andere mensen kenden het nog niet.

Kan ook met een rocketlauncher. Lijkt het net een torpedo

Kan ook met een rocketlauncher. Lijkt het net een torpedo

Jah, heb ik al geprobeerd op straat, ik vloog een straat ver jong :puh:

(op gta 4)