Jump to content
Geplaatst:
comment_1077785

0224: set_car (naam voeruig) health_to (health)

Ik wil met deze code een simpele CLEO mod maken om een paar voertuigen meer Health te geven maar kan iemand uitleggen hoe ik die Code moet plaatsen?

Moe tik gewoon met SannyBuilder een nieuw bestand maken en dan de code plaatsen? meer niet?

Kan iemand het mij uitleggen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1077904

Hier even een simpel voorbeeld:

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500


Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken:

Voor een Custom Script is het:

CLEO (.cs)

Voor een Custom Mission gebruik je weer:

CLEO (.cm)

Bewerkt: door GTA Monster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1077920
Hier even een simpel voorbeeld:

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500


Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken:

Voor een Custom Script is het:

CLEO (.cs)

Voor een Custom Mission gebruik je weer:

CLEO (.cm)

Dus ik maak een nieuw bestand aan in Sanny en dan voeg ik zo de code toe?

en dan als ik meer wil

moet ik dan elke keer op een nieuwe regel starten?

Geplaatst:
comment_1077942
Hier even een simpel voorbeeld:

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500


Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken:

Voor een Custom Script is het:

CLEO (.cs)

Voor een Custom Mission gebruik je weer:

CLEO (.cm)

die code is niet goed.

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500

0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo.

de volgende code zou moete werken:

{$CLEO .cs}

:NONAME_0
wait 0
if
actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit
else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven
0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven

:NONAME_1
if
not actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_1
jump @NONAME_0

dit is voor het voertuig waar je in zit.

veel suc6 :tu:

Bewerkt: door BC7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1077947
Hier even een simpel voorbeeld:

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500


Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken:

Voor een Custom Script is het:

CLEO (.cs)

Voor een Custom Mission gebruik je weer:

CLEO (.cm)

die code is niet goed.

CLEO (.cs)
0224: set_car #ANDROM health_to 500

0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo.

de volgende code zou moete werken:

{$CLEO .cs}

:NONAME_0
wait 0
if
actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit
else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven
0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven

:NONAME_1
if
actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_1
jump @NONAME_0

dit is voor het voertuig waar je in zit.

veel suc6 :tu:

En een Variabel is de Naam zoals hij staat in de Vhicles.ide?

Geplaatst:
comment_1077956

Oh, domme Monster. Dumb error:

Template:

(Gooi regels die beginnen met # eruit)

CLEO (.cs)
#Dit zorgt ervoor dat er een .CS wordt aangemaakt.

0224: set_car #MONSTERA health_to 500
#Deze code maakt een Monster Truck A (van de cheat) aan met een levenscapaciteit van 500.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.