Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077785 0224: set_car (naam voeruig) health_to (health) Ik wil met deze code een simpele CLEO mod maken om een paar voertuigen meer Health te geven maar kan iemand uitleggen hoe ik die Code moet plaatsen? Moe tik gewoon met SannyBuilder een nieuw bestand maken en dan de code plaatsen? meer niet? Kan iemand het mij uitleggen?
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077904 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) Bewerkt: 15 augustus 200816 jaren door GTA Monster
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren Auteur comment_1077920 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) Dus ik maak een nieuw bestand aan in Sanny en dan voeg ik zo de code toe? en dan als ik meer wil moet ik dan elke keer op een nieuwe regel starten?
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077942 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) die code is niet goed. CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo. de volgende code zou moete werken: {$CLEO .cs} :NONAME_0 wait 0 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven 0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven :NONAME_1 if not actor.Driving($PLAYER_ACTOR) else_jump @NONAME_1 jump @NONAME_0 dit is voor het voertuig waar je in zit. veel suc6 Bewerkt: 15 augustus 200816 jaren door BC7
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren Auteur comment_1077947 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) die code is niet goed. CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo. de volgende code zou moete werken: {$CLEO .cs} :NONAME_0 wait 0 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven 0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven :NONAME_1 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) else_jump @NONAME_1 jump @NONAME_0 dit is voor het voertuig waar je in zit. veel suc6 En een Variabel is de Naam zoals hij staat in de Vhicles.ide?
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077956 Oh, domme Monster. Dumb error: Template: (Gooi regels die beginnen met # eruit) CLEO (.cs) #Dit zorgt ervoor dat er een .CS wordt aangemaakt. 0224: set_car #MONSTERA health_to 500 #Deze code maakt een Monster Truck A (van de cheat) aan met een levenscapaciteit van 500.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077978 En een Variabel is de Naam zoals hij staat in de Vhicles.ide? nee de variable is die je aanhebt gemaakt of die je hebt gekregen door een code.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077990 Een variable slaat net zoals een string informatie in zijn archief die later gebruikt kan worden. Als je slim bent maak je Global Variabels
Ik wil met deze code een simpele CLEO mod maken om een paar voertuigen meer Health te geven maar kan iemand uitleggen hoe ik die Code moet plaatsen?
Moe tik gewoon met SannyBuilder een nieuw bestand maken en dan de code plaatsen? meer niet?
Kan iemand het mij uitleggen?