Geplaatst: 1 november 200321 jaren comment_44 Ik heb inderdaad cheats gebruikt en toen opgeslaan, maar ik heb gehoort dat je dan GTA vc maar voor 99% kan uitspelen, hoe kan ik dit herstellen door een savegame ofzow? :o
Geplaatst: 26 april 200421 jaren comment_5746 waar slaat het t-shirtje frankie op ? wat heb je eraan en waarom heet ie frankie???
Geplaatst: 26 april 200421 jaren comment_5766 Frankie is een T-shirtje dat je krijgt als je hem helemaal hebt uitgespeeld.. Hij is dan in het Vercetti Estate. Het is gewoon een t-shirtje en op de voorkant staat : I completed Vice City and all i got was this lousy t-shirt...(weenie preciez)
Geplaatst: 26 april 200421 jaren comment_5769 Xamber,Apr 26 2004, 04:09 PM] Frankie is een T-shirtje dat je krijgt als je hem helemaal hebt uitgespeeld..Hij is dan in het Vercetti Estate. Het is gewoon een t-shirtje en op de voorkant staat : A do all this work and all i got was this lousy t-shirt...(weenie preciez) Er staat om precies te zijn: I completed vice city and all i got was this lousy t-shirt Ik heb dat T-shirtje nog nooit in het mijn vice city spel gezien! :lol:
Geplaatst: 26 april 200421 jaren comment_5775 Dat t-shirtje zie je ook niet zo maar. Ik zei al: Pas als je Vice City hebt uitgespeeld
Geplaatst: 30 april 200421 jaren comment_6402 kheb de normale vice city missies al wel uitgespeeld maar al die mini-missies nog niet en daarom heb ik hem nog niet
Geplaatst: 29 mei 200421 jaren comment_8136 Ik heb nu Vice City ook 100% uitgespeeld! Je krijgt ook hulpjes, meer gezondheid (200! PC: 250?), wapens die nooit meer op gaan en een T-Shirt waar jullie het over hadden! :lol:
Geplaatst: 3 juni 200420 jaren comment_8590 Bovendien zijn alle auto's waar je in zit twee keer zo sterk En als het goed is staat er een tweede apache op het eerste eiland, zo voor het grijpen. (dus geen gedonder met cop uniforms meer )
Geplaatst: 4 juni 200420 jaren comment_8654 Na hoeveel procent de game uitgespeeld te hebben, krijg je die bodyguards @ Vercetti Estate?
Geplaatst: 4 juni 200420 jaren comment_8699 Na hoeveel procent de game uitgespeeld te hebben, krijg je die bodyguards @ Vercetti Estate? ja, van Frankie
Ik heb inderdaad cheats gebruikt en toen opgeslaan, maar ik heb gehoort dat je dan GTA vc maar voor 99% kan uitspelen, hoe kan ik dit herstellen door een savegame ofzow? :o