Jump to content
Geplaatst:
comment_44

Ik heb inderdaad cheats gebruikt en toen opgeslaan, maar ik heb gehoort dat je dan GTA vc maar voor 99% kan uitspelen, hoe kan ik dit herstellen door een savegame ofzow? :o

• Reacties 368
  • Bezichtigingen 36.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_57156

Er zijn wel trainers te downloaden, waarmee je zo ongeveer elke cheat die je kan verzinnen kan aanvinken, en die kan je wel zelf maken. Hoe zou ik niet weten, misschien dat ze je in het mods-subforum verder kunnen helpen.

Geplaatst:
comment_57371
Er zijn wel trainers te downloaden, waarmee je zo ongeveer elke cheat die je kan verzinnen kan aanvinken, en die kan je wel zelf maken. Hoe zou ik niet weten, misschien dat ze je in het mods-subforum verder kunnen helpen.

Het lijkt me sterk dat je alles wat je maar bedenken kan in het spel kan zetten. Kan je niet een stel voorbeelden geven? Lijkt met wel grappig als alles kan, maar heeft ook wel het risico dat je helemaal vergeet dat GTA ook nog zonder trainer kan.

Geplaatst:
comment_57449
Het lijkt me sterk dat je alles wat je maar bedenken kan in het spel kan zetten. Kan je niet een stel voorbeelden geven? Lijkt met wel grappig als alles kan, maar heeft ook wel het risico dat je helemaal vergeet dat GTA ook nog zonder trainer kan.

Ghehe... Way of speech...

Maar voorbeelden:

autodeuren vergrendelen

carphysics aanpassen

geen politie

auto's spawnen daar waar je loopt

skin wisselen

wanted level aanpassen

jetpack

extra wapens + munitie

onsterfelijkheid

alle originele cheats

etc. etc. etc.

Geplaatst:
comment_57811

Maar bijvoorbeeld niet dat een huis in één keer instort. Maar degene die je genoemd hebt lijken me wel geinig, alleen kan je met gewone codes er ook al heel wat. Je kan er toch ook je auto weer recht zetten en er voor zorgen dat de stopwatch van een missie stilstaat?

Geplaatst:
comment_59276

Kan niet, of je ga netzo lang codes uitproberen tot het je lukt, maar er is geen code dat je niet doodga. Wel dat je armor en health weer vol zijn nl. ASPIRINE & PRECIOUSPROTECTION, maar er is geen code dat je niet dood ga. Lijkt me trouwens ook helemaal niet leuk.

Geplaatst:
comment_60023
Inderdaad, en is geen GOD-Cheat ofzo...

Alleen 100% H en 100% Armor.

Kijk ff op GTAGames.nl en dan cheats ;)

Met een trainer kan je dat wel krijgen, alleen dan is het hele spel niks meer aan omdat je dan alles wat onmogelijk is normaal dan wel kan. En het is ook niet zo moeilijk om nooit dood te gaan, want als ik dood ga laad ik het laatst opgeslagen spel weer en voilà je bent niet dood gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.