Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078627 Welke Special Ability's heb je allemaal met gta iv? Heeft iemand daar een lijst van hoe je die kunt behalen?
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078630 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet, maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078637 ff verder zoeken, is al een aantal keer voorbij gekomen
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078665 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet,maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom Carmen's special ablility is de "Health Boost", die wat van je health hersteld. (Carmen werkt namelijk in een ziekenhuis)
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078667 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet,maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom Carmen's special ablility is de "Health Boost", die wat van je health hersteld. (Carmen werkt namelijk in een ziekenhuis) Ahhh, ok Weet ík dat ook weer
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078670 Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds). En Roman natuurlijk een gratis taxi. En het is toch bij 80 of 90 procent. Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door cj101
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078674 Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds).En Roman natuurlijk een gratis taxi. Dwayne heb ik neergehaald, dus[/font] Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door Wienish
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078801 je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078953 Roman - gratis taxi Packie - autobom L'jacob - Wapens met korting Dwayne - Backup Brucie - Helicopter
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079074 je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O nee, allemaal vanaf de 75
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1079917 Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds).En Roman natuurlijk een gratis taxi. Dwayne heb ik neergehaald, dus[/font] Waarom heb je dat gedaan? Want Playboy x is echt een z*k!!!
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080292 je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O nee, allemaal vanaf de 75 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%. Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Bewerkt: 17 augustus 200816 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080382 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%.Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Kiki: Wanted Level verwijderen t/m 3 sterren.
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080452 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%.Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Kiki: Wanted Level verwijderen t/m 3 sterren. Maar Francis, kunnen we dat ook special ability noemen?
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1080918 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%.Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Kiki: Wanted Level verwijderen t/m 3 sterren. Maar Francis, kunnen we dat ook special ability noemen? Ja en neen. Ja omdat het toch ook iets is dat ie niet voor niets doet en je zijn respect moet krijgen door Derrick te vermoorden. En neen omdat je hem niet kan daten (wat bij de rest wel zo is) en de functie weggaat nadat je de storyline uitgespeeld hebt (maar die van Alexandra gaat eigenlijk ook snel weg). Dus eigenlijk kan die er ook bij. Voor diegene die niet weten wat Francis kan doen: hij kan je Wanted Level verwijderen t/m 6 sterren.
Welke Special Ability's heb je allemaal met gta iv? Heeft iemand daar een lijst van hoe je die kunt behalen?