Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078627 Welke Special Ability's heb je allemaal met gta iv? Heeft iemand daar een lijst van hoe je die kunt behalen?
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084312 Francis kan toch maar tot 3 sterren, net als Kiki? aanvulling voor de meisjes: van Kiki en Carmen kan je het maar 2 keer doen, dan moet je weer sex met haar hebben voor Alexandra geld het maar voor een periode (ik dacht een halve dag, kan het ook mis hebben), dan moet je weer sex met haar hebben...
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084355 Francis kan toch maar tot 3 sterren, net als Kiki? Neen hoor, Fransic kan tot en met 6 sterren. aanvulling voor de meisjes:van Kiki en Carmen kan je het maar 2 keer doen, dan moet je weer sex met haar hebben voor Alexandra geld het maar voor een periode (ik dacht een halve dag, kan het ook mis hebben), dan moet je weer sex met haar hebben... Dat van Kiki en Carmen klopt volgens mij, maar Alexandra kan tot een hele dag dus 24 ingame-uren.
Welke Special Ability's heb je allemaal met gta iv? Heeft iemand daar een lijst van hoe je die kunt behalen?