Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079156 Onderwerp: Muziek Soort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft..
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079241 Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren Auteur comment_1079354 Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan Ok prima, kom maar op als je battle voorbij is.. Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door Goliat
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079371 Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan Ok prima, kom maar op als je battle voorbij is.. nah heb geen zin om meteen weer een battle te doen maar de battle hou je tegoed want ik heb geleerd dat als ik een battle doe en ik win niet meteen weer een battle doen want dan is de kans groot dat je weer verliest en ik weet niet hoe goed ej bent met PS dus ik haak af.
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1079373 dat heb k wel gemerkt jah al vond ik mijn sig 1 van mijn mooiste
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren Auteur comment_1079500 WTF, serieus post dan liever niet.. Dit topic is door jullie nu al, vern**** Allemaal gezeik om niets, ik hoef jullie mening niet, lees de regels. Dit topic is enkel om te battlen en te stemmen, post anders gewoon niet.. Iemand anders?
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1092923 WTF, serieus post dan liever niet.. Dit topic is door jullie nu al, vern**** Allemaal gezeik om niets, ik hoef jullie mening niet, lees de regels. Dit topic is enkel om te battlen en te stemmen, post anders gewoon niet..Iemand anders? Ik wil wel zeg me maar wanneer.
Onderwerp: Muziek
Soort design: Signature
Size design: Maximaal 400 x 150
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: z.s.m.
Opmerking: Geen..
Wie durft..