Geplaatst: 17 augustus 200817 jaren comment_1079638 Ik heb een mod geinstalleerd, maar hij wil niet weg. Ik heb de clover vervangen door een bugatti mod, maar als ik hem deinstalleer, komt de clover niet terug. De bugatti blijft gewoon. Weet iemand hoe dit komt? De mod heb ik in de bijlage. bugatti.zip
Geplaatst: 17 augustus 200817 jaren comment_1079658 Omdat je waarschijnlijk SWAMI gebruikt, die heel erg slecht is. gebruik IMG tool of iets in die richting Naja, je bestanden zijn waarschijnlijk verloren gegaan, dus je kunt het beste de files (clover.txd en clover.dff en de handling files etc) gan reqeusten in het bijbehorende forum. Klikkie
Geplaatst: 17 augustus 200817 jaren comment_1079691 Hoe heb je de mod geinstalleerd? Heb je het met Sami gedaan? Zo ja, gebruik geen Sami, want die is klote. Want Sami uninstalled soms niet. Heb je hem met een Imgtool geinstalleerd, heb je dat de originele colver.dff en clover.txd gebackupped? Zo nee, je moet de originele colver bestanden erin zetten, deze kan je hier aanvragen. Als je de bestanden hebt, dan gewoon met een imgtool installeren, en dan heb je de clover terug. Veel suc6
Geplaatst: 17 augustus 200817 jaren Auteur comment_1079752 Ik gebruik inderdaad Sami. Dan zal ik die dus vervangen door IMG tool. Maar waar kan ik die krijgen?
Geplaatst: 17 augustus 200817 jaren comment_1080359 Ik gebruik inderdaad Sami. Dan zal ik die dus vervangen door IMG tool. Maar waar kan ik die krijgen?Ben je nou echt te lui om 7 hele letters (en 1 spatie) in te tikken in Google? Je kunt de toolhier downloaden. Een handleiding kun je hier vinden.
Geplaatst: 18 augustus 200817 jaren Auteur comment_1081082 Bedankt. Inderdaad google had ook gekunt. Niet aan gedacht Sorry
Ik heb een mod geinstalleerd, maar hij wil niet weg. Ik heb de clover vervangen door een bugatti mod, maar als ik hem deinstalleer, komt de clover niet terug. De bugatti blijft gewoon. Weet iemand hoe dit komt? De mod heb ik in de bijlage.
bugatti.zip