Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

PhpBB3 Skin vraagje

Geplaatst:

Hey, ik heb een vraagje over Phpbb3, ik zoek een skin namelijk van forum.habbostate.nl ik weet niet of hij zelf is gemaakt maar weet iemand er zo een of zoeits tevinden of zelf te maken?

Ook vind ik die van yourhabbo.nl goed, maar die is voor ipb gratis te downloaden mss weet iemand hem voor phpbb3 ?

Bedankt alvast!

EDIT: Topic titel is verkeerd ik hat eerst daar vraag over alleen ik neem tog maar PhpBB3 topic naam moet worden verandert in: ''PhpBB3 Skin vraagje'' Bedankt

Bewerkt: door Venzio

Featured Replies

Geplaatst:

Onderaan de site zie je Terayon v2.02 Theme created by lithosphere.

Even gegoogled en Tadaaa!!

Geplaatst:
  • Auteur

Hey, ik heb 'm gedownload alleen hij pakt hem niet uit, het bestand is beschadigt ofzoeits..

Geplaatst:
Hey, ik heb 'm gedownload alleen hij pakt hem niet uit, het bestand is beschadigt ofzoeits..

Dan moet je hem opnieuw downloaden (desnoods via een andere pc), want met een corrupte download kan je niets. Als het probleem zich ook met een andere pc voordoet, moet je aannemen dat het aan de downloadbron ligt en kan je eventueel met de uploader contact opnemen.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal over week kijken, dan pas kan ik op andere pc, en nog een vraagje over Php weet je hoe ik een inlog voor het forum maak dus Naam: { Textbalk }

Wachtwoord: { Textbalk }

Login { Knop om in te loggen }

En dat je dan ingelogt bent op het forum, ik denk dat het met html kan..

Geplaatst:

Dit kan gewoon in HTML met een form:

<form name="input" action="**De pagina waar je normaal gezien moet inloggen**" method="POST">

Gebruikersnaam:<input type="text" name="password">

Wachtwoord:<input type="text" name="username">

<input type="submit" value="Inloggen">

</form>

Bewerkt: door Woetsha

Geplaatst:
  • Auteur

2 Vragen, Hoe installeer ik een skin ik heb hem bij de map Styles gezet alleen hij zet nergens tussen, bij Styles

En andere, dat van dat login dat snap ik niet van de ** ** dit is mijn link http://www.habbhyp.nl/forum/ucp.php?mode=login wat moet ik daar dan zetten?

Bedankt alvast..

Geplaatst:

Ik denk dat het het beste is dat je gewoon html css en php kan gaan leren. Dan kan je het grootste deel zelf doen.

Geplaatst:
  • Auteur

Heb oudere versie gedownload alles staat op www.habbhyp.nl/forum/ maar nu bugt hij hoe los ik het op?

Geplaatst:
  • Auteur

Weet niemand hoe ik dit op los dan :O ?

Geplaatst:

Ik wee tniet of je het al gezien hebt, maar HabboState is gemaakt met PhpBB2 en niet met PhpBB3.. Dus die skin kan je er zowiezo niet op draaien.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb mijn versie verandert naar PhpBB2 maar nogsteeds hetzelfde..

Geplaatst:
Ik heb mijn versie verandert naar PhpBB2 maar nogsteeds hetzelfde..

Prune je cache is.

Geplaatst:
  • Auteur

En dat is?

Geplaatst:

In phpbb2 kan je dat volgens mij niet doen ;) Heb je de skin ook al wel in de ACP geinstalleerd?

Geplaatst:
  • Auteur

Hoe doe ik dat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.