Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080020 Ik ben sinds kort begonnen met modden, dus dit is mischien nog niet helemaalt top 2 dagen terug had ik hier een Zombie mod van CJ gepost, nu ben ik wat verder gegaan met mods Nu heb ik er nog wat bij gemaakt, deze modificaties kan je gewoon uitzetten door een ander kapsel te nemen en/of een ander shirt, Meerderre mods volgen nog... DOWNLOAD!!!!!!
Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1176557 Cool heb hem gedownload vet luek >>> Door DaBeast: Check de datum eerst vooraleer je post..<<<
Geplaatst: 23 november 200816 jaren comment_1176598 Ze zien er inderdaad leuk uit, maar wat leuk zo zijn is dat je bijvoorbeeld Monsters uit echte films erin gaat zetten aangezien deze niet echt een soort van persoonlijkheid hebben om het zo maar even te noemen. Verder kan je er nog mummies erbij doen en/of andere 'monsters'.
Ik ben sinds kort begonnen met modden, dus dit is mischien nog niet helemaalt top
2 dagen terug had ik hier een Zombie mod van CJ gepost, nu ben ik wat verder gegaan met mods
Nu heb ik er nog wat bij gemaakt, deze modificaties kan je gewoon uitzetten door een ander
kapsel te nemen en/of een ander shirt, Meerderre mods volgen nog...