MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Vice City Quiz Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. Regels Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht. Vraag: Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 15 jaartjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Ja dat is goed Romero! jij mag de volgende vraag doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Oke, hmm op wie lijkt ken rosenburg? de film+ diegende die dat kapsel draagt, er was een advocaat en die had het zelfde soort kapsel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Owhh ik weet wie je bedoelt alleen kom ff niet op de naam van de film en advocaat! Robert de niro speelt er toch ook in ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 The godfather heet de film de acteur Robert Duvall Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 sorry dat is fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Ik moet zeggen dat het wel een érg ingewikkelde vraag is, want wanneer is een kapsel nu vergelijkbaar met iemand uit een spel? Kan je niet alvast de naam van de acteur geven en dat wij de film moeten raden + hoe hij in de film heet ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 David Paymer en de film City Hall? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 nee de naam van de film eindigt op Way Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Die zijn er zoveel, kan het niet wat makkelijker, deze vraag gaat over iets wat een snelkoppeling in Vice City heeft zitten, dat hoort naar mijn inzien meer in een EasterEgg quiz, sorry, maar wil je geen andere vraag stellen voordat ook déze VC-quiz weer achtergeraakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 oke is stel een andere vraag(het antwoord is Carlito's way op mijn vorige vraag) Baffie probeer jij er eens 1, want ik heb nu niet een vraag die zo in mij opkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Dankje, oké, , in welke missie kom je Romero's Hearse tegen en hoeveel zijn er dan? P.S. Kon geen betere vraag bedenken, vooral omdat ik de beurt van Romero krijg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 De missie 'Two Big Hit', en dan staat er één Romero's Hearse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Missie is goed, maar aantal is fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.