Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 357.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_436524

Kostprijs: $30000

Extra: Mr. Vercetti outfit.

Nodig voor de asset: $600 aan een privédans uitgeven en je hebt de asset voltooid + je krijgt als beloning een speciale ruimte, waar je een speciale privévoorstelling kan krijgen. :puh:

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_436529
Kostprijs: $30000

Extra: Mr. Vercetti outfit.

Nodig voor de asset: $600 aan een privédans uitgeven en je hebt de asset voltooid + je krijgt als beloning een speciale ruimte, waar je een speciale privévoorstelling kan krijgen. :puh:

There we go.. Dat is correct. :Y

Geplaatst:
comment_436540

'The Pole Position Club' kost je $30.000,-

Dan kan je uiteraard de club zelf binnen, en je krijgt er ook extra een Mr. Vercetti Outfit.

Om de asset te voltooien moet je naar de achterruimte, dan zul je de eerste kamer aan je linkerhand binnenmoeten. Je moet ongeveer 5 minuten lang wachten, totdat je ongeveer $ 600,- hebt uitgegeven aan de danseres. Wanneer je dit gedaan hebt, krijg je een asset voor de deur die tot de $ 4000,- per dag op loopt. En dit wist ik helemaal uit mijn hoofd! :engel:

;)

Edit: Oh shit... Er waren me al een heleboel voor! :bonk: Sorry... :$

Ik moet echt sneller leren typen... :puh:

Bewerkt: door Pietje II

Geplaatst:
comment_437419
Ik laat de vraag over aan Flying Dutchman, hij mag de volgende vraag stellen. :)

Oke, bedankt.

@Feieman: Waar heb je het over :?

Next: Een originele vraag :puh: : Wat voor soort mensen moet je volgens Ernest Kelly niet vertrouwen, zegt hij als hij je belt na de storyline?

Geplaatst:
comment_437707
een makkelijke,

Hoe heet de missie waar er een deal plaatsvind op dezelfde plek waar jou belangrijke deal werd gesaboteerd?

waar krijg je de missie en wat krijg je allemaal als je deze missie hebt voltooid

Missie heet Hit the Courier.

Als beloning krijg je direct $5000,-, je krijgt $8000 per dag. Als je het slim aanpakt kan je er nog de zwarte sentinel te pakken krijgen, je krijgt de mogelijkheid om Cap the Collector te doen, als je al aan de andere voorwaarden hebt voldaan, maar dit is de enige voorwaarde voor Cap the Collector waar maar één mogelijkheid voor is, andere voorwaarden kunnen op verschillende manieren opgelost worden, deze niet.

Geplaatst:
comment_439380
meer dan goed, volgende..

Oké.

In welke scènes/missies/codes/opdrachten (oftewel wanneer) komt de Sabre Turbo allemaal voor? Allemaal, als er één ontbreekt reken ik het fout.

Geplaatst:
comment_439436

missie+scene: The Driver

krijgen+opdracht: auto's inporteren bij Sunshine Autos

Cheat: PS2: Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left PC:GETTHEREFAST XboX: RIGHT, WHITE, DOWN, WHITE, WHITE, A, R, L, B, LEFT

allemaal uit mijn hoofd en de Cheat van een blaadje nu maar hopen dat het goed is :engel:

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_439480

Missie: The Driver

Scene: The Driver, bij het kopen van Sunshine's auto, na het voltooien van Import lijst 2 zie je een klein filmpje waarin je ziet dat de Sabre Turbo spawmt.

Cheats: GETTHEREFAST, Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left, en RIGHT, WHITE, DOWN, WHITE, WHITE, A, R, L, B, LEFT.

Opdrachten: Na het voltooien van import Lijst 2 spawmt de Sabre Turbo in Sunshine's auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.