Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 357.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_478244

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

De limo van Avery Carrington

Zwarte Washington

Zwarte Linerunner (Dankzij BinkieNet _O_ )

Bewerkt: door TcT MafIosO

Geplaatst:
comment_478435

Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus.

Geplaatst:
comment_478507
Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus.

Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor :bonk:

Laat me raden de PCJ 600 ook niet :D

Bewerkt: door BinkieNet

Geplaatst:
comment_478583

Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor :bonk:

Laat me raden de PCJ 600 ook niet :D

Oké, in welke missie komt er een pikzwarte, aangepast zwarte Linerunner voor, ik heb net alle missies gedaan in twee dagen, en ik heb er nooit één gezien, hij mag dan misschien wel zwart van kleur zijn, maar wat ik bedoel en al veel vaker heb gezegd is een pikzwarte, aangepast zwarte. De Linerunner wordt in geen énkele missie gebruikt, dus is die sowieso al onmogelijk om erbij te horen. Het is dus een voertuig dat aangepast pikzwart is. En de PCJ-600 is het ook niet. Als je toch denkt dat hij er wél is, aangepast zwart, zou ik een screen wel op z'n plek vinden.

Geplaatst:
comment_479233

Ook fout ja, misschien is een tip nu wel op z'n plek:

Deze voertuigen zijn alvast goedgeraden

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

De limo van Avery Carrington

Zwarte Washington

Het is een voertuig dat aangepast pikzwart is, en je ziet hem maar één keer.

Geplaatst:
comment_479270

De zwarte Bobcat in de missie Autocide?

EDIT: Hij is niet helemaal zwart.

Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn..

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_479311
zeg baffie, even een vraagje:

kan je het antwoord op een van de pagina's van wikipedia vinden of moet je er perse vice city voor uitspelen?

Je zult WikiGTA bedoelen, het grootste gedeelte van het antwoord wel, namelijk bij de voertuigen het lijstje bijzondere voertuigen, ik ben echter niet zo dom om een vraag te verzinnen die je er zo vandaan kan halen. Je moet het spel er wel voor spelen, je hoeft het er echter niet voor uit te spelen om de laatste van het rijtje er nog bij te krijgen.

De zwarte Bobcat in de missie Autocide?

EDIT: Hij is niet helemaal zwart.

Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn..

Inderdaad fout, de Bobcat is in het midden rood.

Geplaatst:
comment_479772
Volgens mij heb ik hem eindelijk: de zwarte Stretch, als je naar de missie Keep your Friends Close naar buiten loopt staan er meestal 3 zwarte Stretchen.

De zwarte stretch was al genoemd in de vorm van de limo van Avery Carrington, daarnaast zijn die niet zwart, als je het spel zonder codes hebt gespeeld zijn ze sowieso wit, bij mij zijn ze ook zwart geweest, de keer dat ik codes had gebruikt, maar de Stretch zat er al bij, dus het is nog steeds niet volledig.

Misschien de perennial, misschien niet, niet dus, het lijkt er dus op dat het fout is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.