Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 357.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_537382

Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. :)

• The Party -------------------> Freeway
  • Mall Shootout --------------> Pcj-600
  • Guardian Angels -----------> Sanchezes
  • The Chase ------------------> Faggio
  • Bar Brawl -------------------> Pcj-600
  • Cap the Collector ---------> Sanchezes
  • Love Juice ------------------> Pcj-600
  • Alloy Wheels of Steel -----> Angel
  • Hog Tied --------------------> Angel
  • Road Kill --------------------> Pcj-600
  • Autocide --------------------> Pcj-600
  • Gun Runner ----------------> Faggio’s
  • G-Spotlight -----------------> Pcj-600
  • Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy
  • Dirtring ----------------------> Sanchez
  • PCJ Playground ------------> Pcj-600
  • Trial by Dirt -----------------> Sanchez

Waren dit ze allemaal? :)

Geplaatst:
comment_537774
Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. :)
  • The Party -------------------> Freeway
  • Mall Shootout --------------> Pcj-600
  • Guardian Angels -----------> Sanchezes
  • The Chase ------------------> Faggio
  • Bar Brawl -------------------> Pcj-600
  • Cap the Collector ---------> Sanchezes
  • Love Juice ------------------> Pcj-600
  • Alloy Wheels of Steel -----> Angel
  • Hog Tied --------------------> Angel
  • Road Kill --------------------> Pcj-600
  • Autocide --------------------> Pcj-600
  • Gun Runner ----------------> Faggio’s
  • G-Spotlight -----------------> Pcj-600
  • Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy
  • Dirtring ----------------------> Sanchez
  • PCJ Playground ------------> Pcj-600
  • Trial by Dirt -----------------> Sanchez

Waren dit ze allemaal? :)

Bij The Chase is hij er niet ingezet, die staat er altijd al. Maar verder is hij oké, volgende voor jou.

Geplaatst:
comment_537860

Oke, de volgende vraag: In een bepaalde missie moet je een aantal ramen van winkels kapot maken, 'wat is de reden hiervoor en in welke missie moet dit gebeuren?' En als klap op de vuurpijl mag je me ook nog even vertellen hoeveel ramen er precies vernielt moeten worden. Ik kijk niet op de kleine foutjes als je er bijvoorbeeld één of twee naast zit maar ik heb het wel het liefst zo precies mogelijk natuurlijk. :)

Edit: @ Bericht hieronder: Over een duidelijker antwoord had ik niet durven dromen! Heel mooi uitgelegt, Typhoon! De volgende vraag is voor jou. :)

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_537881

Dit gebeurt in de missie genaamd Shakedown. Het doel is om de winkeleigenaren bang te maken, zodat de beschermings geld gaan betalen. Ze weten dat Diaz dood is, daarom hoefen ze niks meer aan hem te betalen, jij maakt ze bang zodat ze jou betalen voor bescherming. En het zijn 25 ramen.

Geplaatst:
comment_538270

Oke de volgende vraag:

Er zijn veel manieren om geld te verdienen in Vice City, denk aan missies etc. Met welke manier van geld verdienen, verdien je het minst? Noem de manier en het geld bedrag

Geplaatst:
comment_538324

Baffie heeft gelijk, $5,- het minimum 'loon' wat je kan krijgen in Vice City. Ik heb het hier ook nog uitgelgd.

@need my speed, wat jij zegt klopt niet helemaal, in Little havana en Little Haiti krijg je zelfs maar $8 dollar per ijsje.

Baffie --> Next :)

Geplaatst:
comment_538325

Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen?

Er zijn meerdere antwoorden mogelijk, er is niet één vast antwoord.

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_538328
Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen?
Als je echt 'verdienen' bedoelt, ga ik er vanuit dat je echt voor je geld moet werken. Als dat het geval is kun je geloof ik het meeste geld verdienen met het doen van de Vigilante Mission. Na een flink aantal levels verdien je hier erg veel geld mee.

Als het niet zo is dat je er per sé voor hoeft te werken, dan is het natuurlijk makkelijk om gewoon al je bedrijven bij langs te gaan en daar al het geld af te halen.

Geplaatst:
comment_538890

Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar.

Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak...

Geplaatst:
comment_538949
Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar.

Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak...

Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen...
Geplaatst:
comment_539107

Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen...

Weetje, ik geef jouw de volgende beurt, de vraag was namelijk niet goed gesteld.

Als antwoord had je deze allemaal kunnen geven:

Test Track

Trial by Dirt

Vigilante

Firefighter

Taxi Missions (om de 5-bonus)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.