Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 357.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_554835

Ik heb niet alles van WIKIGTA geteld maar bij de zender 'VROCK' mist er 1 nummer op WIKIGTA. Het 14e nummer. namelijk Raining Blood van Slayer. Maargoed dan zijn het er 101 op wikigta?

Het is veranderd op WIKIGTA en er staan er nu 102 ;)

(( ik zal dit foutje ook zetten in het topic over WIKIGTA onder Hosted sites & Hosted projects.. ))

Bewerkt: door Bassiej26

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_559814

Oke, ik was dit topic een beetje vergeten, maar gelukkig hielp rinaldootje mij eraan herinneren :), dank hiervoor

Dan nu mijn vraag :

Als je Robina voor het eerst onmoet, wat heeft hij dan over je uiterlijk te zeggen?

Geplaatst:
comment_560098
dat je een vrouw bent dus moet je je bewijzen op het water dat je een man met ballen ben

Hij zegt niet dat je een vrouw bent, je zat wel in de buurt

Dat je je als een vrouw kleedt.

Juist! Dat je je als een vrouw kleedt, dus bij deze mag wakkiegeslacht een nieuwe vraag stellen!

Geplaatst:
comment_562557

Spannend :puh:

>>> Door NandroDavids: Dit soort posts vallen onder 'spam'. Niet meer doen voortaan. Als je vindt dat het lang duurt voordat Wakkiegeslacht een nieuwe vraag stelt, stuur hem dan een PM in plaats van dit soort onzinnige posts te plaatsen...<<<

Geplaatst:
comment_563012
Het is de bedoeling om het met een schoevendraaier te doen, maar het kan eventueel ook met een ander slagwapen ;)

Bijna goed.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht

Geplaatst:
comment_563032

Na de cutscéne van de missie wordt er een man overreden, en zul je de mogelijkheid krijgen om zijn "hamer" op te pakken. Het is echter niet verplicht om deze hamer te gebruiken, maar het wordt je wel aangeraden. Je kunt de auto ook gewoon met een ander slagwapen (of eventueel je vuisten) bewerken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.