Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_691558

Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate.

De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate.

Een Hunter in de legerbasis en op het Helibad in Washinton Beach.

Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown.

Een Police Maverick in Downtown op het Police Station.

De VCN Maverick in Downtown op het News Building.

De Maverick op het Hyman Condo

De RC Raider in een Topfun missie op het vliegveld

Skimmer bij Filmstudio.

Rc Baron.

+

(Demolition Man - Hier moet je met de RC Goblin het gebouw verwoesten.)

Phnom Penh '86 - Lance rijd met een Maverick en jij schiet erin.

Supply & Demand - Hier komt een Sparrow achter je aan.

All Hands on Deck - Hier zal een Maverick en een Hunter achter je aan komen.

Messing with the Man - Het kan zijn dat er een Police Maverick achter je aan komt, maar dit hangt er van af.

Dildo Dodo - Moet je met de Skimmer voltooien.

Martha's Mug Shot - Met de Sparrow moet je de limo achtervolgen.

(Bombs Away! - Hier moet je met de RC Baron boten vernietigen en ook een Cuban Hermes.)

Chopper Checkpoints - Moet je met de Sparrow rond vliegen.

(RC Baron Race - Moet je met de RC Baron rond vliegen.)

(RC Raider Pickup - Moet je met de RC Raider rond vliegen.)

+

In the Beginning - Lance vliegt in een Maverick.

Loose Ends - Met de Maverick naar het helipad in Escobar International Airport?

Hit the Courier - Een Helikopter (Maverick waarschijnlijk) zal de printplaten afzetten.

Zo goed?

@ Don Leone: Klopt niet, want je bent niet verplicht om die Maverick te gebruiken he...

Bewerkt: door hanneswasco

Geplaatst:
comment_691787
Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate.

De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate.

Een Hunter in de legerbasis en op het Helibad in Washinton Beach.

Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown.

Een Police Maverick in Downtown op het Police Station.

De VCN Maverick in Downtown op het News Building.

De Maverick op het Hyman Condo

De RC Raider in een Topfun missie op het vliegveld

Skimmer bij Filmstudio.

Rc Baron.

+

(Demolition Man - Hier moet je met de RC Goblin het gebouw verwoesten.)

Phnom Penh '86 - Lance rijd met een Maverick en jij schiet erin.

Supply & Demand - Hier komt een Sparrow achter je aan.

All Hands on Deck - Hier zal een Maverick en een Hunter achter je aan komen.

Messing with the Man - Het kan zijn dat er een Police Maverick achter je aan komt, maar dit hangt er van af.

Dildo Dodo - Moet je met de Skimmer voltooien.

Martha's Mug Shot - Met de Sparrow moet je de limo achtervolgen.

(Bombs Away! - Hier moet je met de RC Baron boten vernietigen en ook een Cuban Hermes.)

Chopper Checkpoints - Moet je met de Sparrow rond vliegen.

(RC Baron Race - Moet je met de RC Baron rond vliegen.)

(RC Raider Pickup - Moet je met de RC Raider rond vliegen.)

+

In the Beginning - Lance vliegt in een Maverick.

Loose Ends - Met de Maverick naar het helipad in Escobar International Airport?

Hit the Courier - Een Helikopter (Maverick waarschijnlijk) zal de printplaten afzetten.

Zo goed?

@ Don Leone: Klopt niet, want je bent niet verplicht om die Maverick te gebruiken he...

Ja, goed :dans: . De volgende is voor jou hanneswasco.

Geplaatst:
comment_693724
Op Starfish Island is er een zwembad in de vorm van een vrouw, ik weet niet of je dit bedoeld...

Nee die bedoel ik niet, het is echt duidelijk mannelijk :bier:

Er is volgensmij geen zwembad wat overduidelijk een mannelijk geslachtsdeel weergeeft. Alleen is er een zwembad op Starfish Island in de vorm van een vrouw, waarbij de duikplank op de plek van de vagina zit. Misschien dat je dit bedoelt, maar verder zijn er geen zwembaden waar een duidelijk mannelijk geslachtsdeel te zien is in de vorm van het bad.

Geplaatst:
comment_693777
Op Starfish Island is er een zwembad in de vorm van een vrouw, ik weet niet of je dit bedoeld...

Nee die bedoel ik niet, het is echt duidelijk mannelijk :bier:

Er is volgensmij geen zwembad wat overduidelijk een mannelijk geslachtsdeel weergeeft. Alleen is er een zwembad op Starfish Island in de vorm van een vrouw, waarbij de duikplank op de plek van de vagina zit. Misschien dat je dit bedoelt, maar verder zijn er geen zwembaden waar een duidelijk mannelijk geslachtsdeel te zien is in de vorm van het bad.

Dan ken ik Vice City toch net wat beter dan jij, want er is wel degelijk een zwembad in de vorm van een fallus. Je moet er zelfs uitstappen aan de 'voorkant.' En nee, ik bedoel niet die lichten van het Chariot hotel, maar echt een met water gevuld zwembad. Zoek maar eens goed :bier:

Geplaatst:
comment_694532

Ik denk ook dat DonLeone een beetje teveel fantasie heeft. Maar ik waag toch nog een gokje, bedoel je het zwembad van het huis waar je de V.I.P. moet ophalen? Met hééééél veel fantasie kan je daar 2 ballen in zien....

Geplaatst:
comment_694651

Ik kan me herinneren dat ik ergens een zwembad in de vorm van een soort 'gitaar' heb gezien, en dan leek het uitstekende deel waar de fretten opzitten een beetje op een mannelijk geslachtsdeel. Was dit niet aan het 'Hooker Inn' hotel?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.