Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_802534

Die is makkelijk.

Pastor Richards, doordat zijn voice actor overleed tijdens het maken van GTA: VC hebben ze hem er maar uitgehaald, hoewel hij wel nog in de eerste missie te zien is, The Party.

Geplaatst:
comment_802545
Die is makkelijk.

Pastor Richards, doordat zijn voice actor overleed tijdens het maken van GTA: VC hebben ze hem er maar uitgehaald, hoewel hij wel nog in de eerste missie te zien is, The Party.

Ja hij was erg makkelijk kwam op geen goede, de volgende vraag is voor jou ;)

Geplaatst:
comment_802566

Als je zelf geen vraag kan bedenken, waarom reageer je dan op zo'n makkelijke vraag als die van DB10?

Dat heeft volgens mij weinig zin....

[Edit: Om toch maar een vraagje te verzinnen: Wat is er vreemd aan een tegenstander in de race V.C. Endurance?]

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_802680

Nee helaas, ik vraag om iets wat specifiek bij V.C. Endurance hoort, bij de andere races zitten er soms ook vrouwen tussen je tegenstanders.

Als je in het begin heel snel bent, en je let goed op, dan zie je dat er iets vreemds is aan je tegenstander...

@hieronder: :N, het is niet de bestuurder zelf, het is een vreemde bug, meer dan de hint hierboven kan ik niet zeggen...

Geplaatst:
comment_803549
Nee helaas, ik vraag om iets wat specifiek bij V.C. Endurance hoort, bij de andere races zitten er soms ook vrouwen tussen je tegenstanders.

Als je in het begin heel snel bent, en je let goed op, dan zie je dat er iets vreemds is aan je tegenstander...

@hieronder: :N, het is niet de bestuurder zelf, het is een vreemde bug, meer dan de hint hierboven kan ik niet zeggen...

Bedoel je dat ie, terwijl je hem net hebt ingehaald, ineens uit die zijstraat komt gereden? Heb ik heel vaak last van. Als je de race met een drive-by op je tegenstanders begint heb jij al snelheid terwijl zij nog moeten beginnen te accelereren. Daardoor kun je wss de snelheid halen die JTV bedoelt.

Geplaatst:
comment_803556
Bedoel je dat ie, terwijl je hem net hebt ingehaald, ineens uit die zijstraat komt gereden? Heb ik heel vaak last van. Als je de race met een drive-by op je tegenstanders begint heb jij al snelheid terwijl zij nog moeten beginnen te accelereren. Daardoor kun je wss de snelheid halen die JTV bedoelt.

Ja helemaal goed :tu:

Ik heb voor de duidelijkheid nog een filmpje gemaakt, let op de blauwe cheetah.

Volgende vraag is dus voor jou DonLeone (het kan trouwens ook door een auto te schampen, hoeft dus niet per se met drive by, maar dat tussen haakjes ^_^)

Geplaatst:
comment_803693

Ja helemaal goed :tu:

Ik heb voor de duidelijkheid nog een filmpje gemaakt, let op de blauwe cheetah.

Volgende vraag is dus voor jou DonLeone (het kan trouwens ook door een auto te schampen, hoeft dus niet per se met drive by, maar dat tussen haakjes ^_^)

Ja er zijn idd nog andere manieren mar de drive by was maar een voorbeeld ;).

Maar okee hier is mijn nogal simpele vraag: Hoeveel vliegtuigen bevinden zich altijd op het vliegveld?

Geplaatst:
comment_803903
20 Grote Vliegtuigen.

4 "Shamals"

1 Wel/niet aanwezig, telt dus niet mee.

Dus 24 in totaal. Als ik ze goed geteld heb.

Sorry, maar je hebt ze niet goed geteld. Je zit er zelfs redelijk ver naast..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.