Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 357.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_871733

Da's ff denken...

-Sonny

-Lance

-Kent Paul

-Collega Leo Teal

-Mr. Black

-Umberto Robina

-Colonel Cortez

-Diaz

-Phil

-Avery?

-Earnest Kelly

-Mitch Baker

(-Dolores-- taxiradio)

Geplaatst:
comment_871790

-Sonny

-Lance

-Kent Paul

-Collega Leo Teal

-Mr. Black

-Umberto Robina

-Colonel Cortez

-Diaz

-Phil

-Avery?

-Earnest Kelly

-Mitch Baker

-Ken Rosenberg

-Ricardo Diaz

-Stephen Scott

Geplaatst:
comment_871952

• Sonny Forelli
  • Lance Vance
  • Kent Paul
  • Leo Teal
  • Mr. Black
  • Umberto Robina
  • Colonel Cortez
  • Ricardo Diaz
  • Phil
  • Avery Carrington
  • Earnest Kelly
  • Mitch Baker
  • Ken Rosenberg
  • Stephen Scott
  • Auntie Poulet

Geplaatst:
comment_871994

Hij klopt niet helemaal, Leo Teal krijg je namelijk nooit aan de telefoon. Een collega/vriend van hem echter wel, als die nog niet weet dat Leo zijn GSM af heeft moeten staan aan Tommy. Maar ik reken em toch goed, aangezien hij al genoemd was. Volgende voor NandroDavids

Geplaatst:
comment_873522
Hij klopt niet helemaal, Leo Teal krijg je namelijk nooit aan de telefoon. Een collega/vriend van hem echter wel, als die nog niet weet dat Leo zijn GSM af heeft moeten staan aan Tommy. Maar ik reken em toch goed, aangezien hij al genoemd was. Volgende voor NandroDavids
Hoeveel keer moet je op z'n minst rechtsaf slaan om vanaf de vuurtoren naar de ingang van Fort Baxter Airbase te gaan? Je gaat gewoon over de weg met een auto, dus niet met een helikopter of met een cheat met een auto over het water of iets dergelijks...
Geplaatst:
comment_873561

Ik kwam op nul keer uit. De keren dat je op onderstaande route een naar rechtsafslaande beweging maak, ga je gewoon met de weg mee, omdat er geen andere weg is, dat reken ik niet onder afslaan, dus ik ga voor nul keer.

post-1289-1201125371.jpg

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_873699
Ik kwam op nul keer uit. De keren dat je op onderstaande route een naar rechtsafslaande beweging maak, ga je gewoon met de weg mee, omdat er geen andere weg is, dat reken ik niet onder afslaan, dus ik ga voor nul keer.
Aangezien je niet echt voor een route hebt gekozen met één lange rechte weg kan ik je antwoord van 0 x niet goed rekenen. Een rechtsafslaande beweging zoals je dat zo mooi noemt zie ik wel degelijk op jouw route...try again.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.