Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_927313
Ghost Tower op tweede eiland bij het vliegveld, verdwijnt nadat tweede eiland geladen is.

Sorry, ik heb misschien de vraag een beetje vaag gesteld. Ik bedoel niet de 'echte makers,' dus de programmeurs van R*, maar de fictionele makers. In-game dus. En ik bedoel letterlijk toetsenbord rammen, dus: huqfwe043f ejhdfal zoiets. Dus lees de vraag nog een keer en neem hem heel letterlijk. Succes;)

Geplaatst:
comment_927719

Jeetje, da's wel een lastige, ik heb geen idee.

De zee misschien? Onee, het moest een gebouw zijn.

Jemig... Ik heb echt geen idee volgens mij.

Het Skumole Shack ofzoiets? Ook niet denk ik, dat ziet er gewoon normaal uit.

Ik denk eigenlijk dat het een van de vele flats is. Want sommige flats zien er best verneu... Onee! dat mag ik niet zeggen: sommige flats zien er niet zo geweldig uit!

Wat bedoel je trouwens precies met "fictionele makers"?

Bewerkt: door Tieess

Geplaatst:
comment_928221
Jeetje, da's wel een lastige, ik heb geen idee.

De zee misschien? Onee, het moest een gebouw zijn.

Jemig... Ik heb echt geen idee volgens mij.

Het Skumole Shack ofzoiets? Ook niet denk ik, dat ziet er gewoon normaal uit.

Ik denk eigenlijk dat het een van de vele flats is. Want sommige flats zien er best verneu... Onee! dat mag ik niet zeggen: sommige flats zien er niet zo geweldig uit!

Wat bedoel je trouwens precies met "fictionele makers"?

Nee hoor, het hoeft helemaal geen gebouw te zijn.

Met fictionele makers bedoel ik bijvoorbeeld: Steve Scott is een fictionele regisseur. Hij maakt films, maar hij bestaat niet echt. Hij is in-game.

Succes!

Geplaatst:
comment_929595
Misschien dat je dit "Hostes ad pulverem ferire" als op je toetsenbord raggen ziet?

Nee dat bedoel ik niet, ik heb namelijk ook wel latijn gehad 0_0

Okee, hij is misschien vrij pittig, dus een hint: Phil's Place. Nu kan het niet lang meer duren voor het goed antwoord gepost wordt:P

Geplaatst:
comment_931008

Het is inderdaad een lastige, maar ik ben eens gaan kijken op Phil's Place en ik heb t gevonden.

Als je Phil's caravan binnengaat naar dat 'achterkamertje', zie je op de 2 posters van Chicks 'N Guns onderaan allerlei gebrabbel staan, wat er inderdaad exact uitziet alsof ze maar wat op hun toetsenbord hebben zitten raggen. Dit bedoel je toch?

Geplaatst:
comment_931423
Het is inderdaad een lastige, maar ik ben eens gaan kijken op Phil's Place en ik heb t gevonden.

Als je Phil's caravan binnengaat naar dat 'achterkamertje', zie je op de 2 posters van Chicks 'N Guns onderaan allerlei gebrabbel staan, wat er inderdaad exact uitziet alsof ze maar wat op hun toetsenbord hebben zitten raggen. Dit bedoel je toch?

Dat was exact waar ik naar op zoek was! Jouw beurt;)

Geplaatst:
comment_933555
Die is van het Tarbrush Café
Doe je heel erg snel. Inderdaad, dat is natuurlijk een afbeelding van het logo van het Tarbrush Cafe dat je in de North Point Mall kunt vinden. Het betreft natuurlijk een verwijzing naar Starbucks'.

Jij mag een vraag stellen. :tu:

Geplaatst:
comment_933647
Die is van het Tarbrush Café
Doe je heel erg snel. Inderdaad, dat is natuurlijk een afbeelding van het logo van het Tarbrush Cafe dat je in de North Point Mall kunt vinden. Het betreft natuurlijk een verwijzing naar Starbucks'.

Jij mag een vraag stellen. :tu:

Hehe okee komtie:

Welk spiegelbeeld is geen spiegelbeeld?

@ Hieronder: Nee sorry, dat is niet wat ik zoek.

Bewerkt: door DonLeone

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.