Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1136813
Comet, 200 km/u. :)

Correct! ^_^

MP.

Hoe kun je de kluis van El Corrupto Bank ná de missie toch nog bekijken zonder mod/hack/cheat?

Edit: Heb nu bij de GTA III, VC én de SA Quiz een vraag open staan. :puh:

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_1136841
via hidden intriors(of hoe je het ook spelt)

Hoe wou je dan via de Hidden Interiors gaan? Aangezien VC geen ingebouwde jetpack heeft. ;)

Tip: Het antwoord is eigelijk heel makkelijk, je ziet het alleen snel over het hoofd. :7

Geplaatst:
comment_1136845

je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen

edit had een type foutje

Bewerkt: door ballas_hater

Geplaatst:
comment_1136846

El Banco Corrupto Grande (de Spaanse naam is een grap; het betekent 'Ongelooflijk corrupte bank') is een bank in Little Havana, Vice City. In 1986 wordt de bank beroofd door Tommy Vercetti, Phil Cassidy, Cam Jones en Hilary King in de missie The Job. De roof werd uitgedacht in de Malibu Club door Tommy Vercetti. Cam zorgde voor het kraken van de kluis, Phil voor de dekking tijdens de roof en Hilary zou de vluchtwagen besturen. Alhoewel de kraak succesvol was, kon Phil niet verhinderen dat iemand het alarm af liet gaan. Een SWAT-team bestormde de bank en doodde Hilary (en afhankelijk van acties van de speler ook Cam) waarna de rest vluchtte naar Cams huis.

Na de missie 'The Job' kun je de bank beroven wanneer je dat wilt. Binnen liggen enkele bundels geld, maar het stelen ervan levert je uiteraard een wanted level op.

Bron: Wikigta.

Antwoord is simpel: Beroof de bank, en je kunt de kluis in. :7

MP.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1136859
je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen

WOOOOT! ONEERLIJK! Ik post het antwoord en dan bewerk je je bericht! :@

Edit: Sh*t, dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze samenvoegen? :)

Edit 2: edit had een type foutje Dat is niet waar! :@ Je had gepost: "je loopt naar binne" . :duh:

Edit 3 @ hieronder: Ik had een typfoutje: Ik had beroord geschreven.

Edit 4 @ hieronder daaronder:Nouja, je geeft toe dat je hebt gepost: "je loopt naar binne" ! ;) Wel, er ontbreekt informatie i.v.m. wanneer je dat kan + hoe je het doet.

Edit 5: Je mag niet dubbel-triple-...posten, gebruik de "bewerk-knop".

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1136866

Edit: Sh*t dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze smamenvoegen? :)

dus ik moet binnen 20 seconden dat verhaal gvan jou hebben gelezen

Edit: Sh*t dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze samenvoegen? :)

Edit 2: edit had een type foutje Dat is niet waar! :@ Je had gepost: "je loopt naar binne" . :duh:

na de missie loop je toch ook naar binne zonder cheats :duh:

Geplaatst:
comment_1136904

Oke als jij zegt dat we het makkelijk moeten bekijken heb ik wellicht een antwoord (vast niet het goede maar toch :puh:)

Wanneer je de missie doet maak je een Printscreen. Je slaat deze op, op je pc waarna je daarna de kluis nog steeds kan bekijken, wanneer je wil!

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.