Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1136908
Oke als jij zegt dat we het makkelijk moeten bekijken heb ik wellicht een antwoord (vast niet het goede maar toch :puh:)

Wanneer je de missie doet maak je een Printscreen. Je slaat deze op, op je pc waarna je daarna de kluis nog steeds kan bekijken, wanneer je wil!

:dans:

Inderdaad niet goed. :schater: In het spel, dus. Snappie? :7

Geplaatst:
comment_1137597
eeh nee. In spel stel ik me bij voor dat je het spel hebt opgestart en 'm dan nog steeds weet te bekijken.

Dan zal het zoekwerk worden, op dit forum in de Vice City afdeling zul je ergens een filmpje van me aantreffen, op het account van het filmpje staat een ander filmpje over hoe je die kluis kan zien. ;)

Geplaatst:
comment_1138900

Omg jullie kijken er allemaal overheen...... loop de bank naar binnen en kijk door de vloer heen.....hierdoor zie je de kluis van de missie staan..

Kort samengevat....

Dit bedoel ik dus...... kijk de eerste 45 seconden

Leuke vraag Basssss :tu:^_^:Y

Bewerkt: door Tommy The Best

Geplaatst:
comment_1140239
thomas

Juist.

Thomas 'The Harwood Butcher' Vercetti als ik me niet vergis...
Thomas Vercetti, doorgaans Tommy genoemd, is de man om wie het allemaal draait in GTA Vice City. Tommy werkte voor de Forelli Family in Liberty City, maar werd in 1971 opgepakt nadat hij in opdracht van Sonny Forelli een groot aantal tegenstanders in Harwood vermoordde. Dit incident leverde hem de bijnaam 'The Harwood Butcher' op.

ballas_hater heeft dus gelijk. Jij geeft er een bijnaam bij. Je bent niet fout, maar onze ballas_hater was eerst. :)

Ik wou gewoon Thomas horen. :)

Volgende voor ballas_hater.

MP.

@ hieronder: Op Wikigta staat bijna alles, het verplichten lijkt me dus geen goed idee.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1141549

Is het geen goed idee om vragen te stellen die niet op WikiGTA te vinden zijn, anders is het gewoon de beurt aan degene die de vraag het eerst ziet en het snelst de juiste pagina op WikiGTA gevonden heeft.

Geplaatst:
comment_1141961
Is het geen goed idee om vragen te stellen die niet op WikiGTA te vinden zijn, anders is het gewoon de beurt aan degene die de vraag het eerst ziet en het snelst de juiste pagina op WikiGTA gevonden heeft.

Zoals die van mij van die kluis? :7 Bovendien is het tamelijk moeilijk om vragen te verzinnen die niet op WikiGTA staan, want bijna alles staat daar al op...

Geplaatst:
comment_1141963

Echt verplichten kun je het denk ik niet, maar een quiz wordt wel veel leuker als kennis op de proef wordt gesteld, en niet zoekvaardigheid. Iedereen kan een WikiGTA pagina openen, maar niet iedereen kent bepaalde details in een game. Ik ben er van overtuigd dat de quiz veel leuker wordt als mensen zo goed mogelijk hun best doen om vragen te verzinnen waarvan het antwoord niet op WikiGTA of op een andere site te vinden is. De quiz moet, naar mijn mening, mensen aansporen zelf in die game te duiken en te ontdekken. Dit geldt net zo goed voor de quiz topics van de andere GTA's.

Enfin, nu weer ontopic ;-)

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.