Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1171550

Misschien toch een idee om een betere tip te geven of de makkelijkere manieren uitleggen, aangezien er al zes dagen niemand meer iets heeft geraden. Maar 4 was dus ook fout?

Geplaatst:
comment_1171683
Misschien toch een idee om een betere tip te geven of de makkelijkere manieren uitleggen, aangezien er al zes dagen niemand meer iets heeft geraden. Maar 4 was dus ook fout?

4 was fout. En videre betekende dacht ik video. Als jullie er nu niet uitkomen weet ik het ook niet. ;)

Geplaatst:
comment_1171786
En videre betekende dacht ik video.
Hoe kom je daar nou weer bij?? In welke taal zou 'videre' video moeten betekenen? Zelf denk ik dat je een Latijns woord bedoeld, maar dan zou het gewoon het werkwoord 'zien' zijn. Je kunt het ook hebben over een Deens woord, maar dan zou het 'verder' betekenen. Dan is er nog het Italiaanse 'vedere' dat er een beetje op lijkt, maar dat bekent ook 'zien'. Hoe kom je dan precies bij video, als ik vragen mag? Die, als je een VCR geval bedoelt, bestond nog niet echt toen al deze woorden gevormd werden. Het is wel zo dat het woord dat wij kennen voor 'video' afgeleid is van het latijnse werkwoord 'videre'. 'Video' betekent letterlijk 'ik zie' in het Latijn.

Maar goed, dat heeft verder niks met de quiz te maken. Ik wacht een beetje op een hint die ik wel begrijp en doe intussen een willekeurige gok: 7?

Edit: ik gok trouwens dat de stukken 'vlees' op de schilderijen ook meetellen, ook al is een schilderij natuurlijk helemaal niet van vlees en zou je het ook niet als vlees mee mogen tellen. Dan kom ik uit op een totaal van 8. Ik zeg dus 8!

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_1172949

Het kan natuurlijk ook zijn dat videre de letters waren, en dat wij die dan in een willekeurige volgorde moeten zetten, en dat dát dan de hint moest zijn, je hebt dan helaas wel 720 verschillende mogelijkheden om dat te interpreteren. Ik gok trouwens 5, want dat staat ook in zijn gebruikersnaam, en misschien is dat de hint wel, en sloeg Videre op zijn gebruikersnaam.

Geplaatst:
comment_1172954

Kan ik het helpen dat die vertaalmachine het fout had? En men heeft Youtube uitgevonden, daar staan vast genoeg filmpjes op waarin je dat kunt zien! :{

PS: Allebij nog steeds fout, K.O. zat wel dichtbij.

Geplaatst:
comment_1172999

10 dan. Maar waarom moet je Youtube nodig hebben om deze vraag te kunnen beantwoorden? Het is toch een GTA Vice City Quiz, niet een YoutubeQuiz o.i.d. En bij een Vice City Quiz is het de bedoeling dat je de antwoorden van de quiz kunt vinden in alles wat er wordt verstrekt als je het spelletje koop. Dat is dus de CD opzich, het hoesje, het boekje en het spel zelf. Ga dan geen vragen stellen waar je Youtube voor nodig hebt, of waar je mods voor moet installeren.

Geplaatst:
comment_1173264

Tuurlijk niet, nu we al zo lang bezig zijn gaan we door ook tot we het goed hebben. :7

Ik heb de posts eens bekeken en dit zijn alle gegeven antwoorden:

2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

Aangezien je net niet zei dat er een antwoord goed is, ga ik er maar van uit dat alle genoemde antwoorden tot nu toe fout zijn. Daarom ga ik gewoon door met tellen, uiteindelijk zal iemand het goed hebben. Mijn volgende bod wordt 12! :tu:

Geplaatst:
comment_1173278
Tuurlijk niet, nu we al zo lang bezig zijn gaan we door ook tot we het goed hebben. :7

Ik heb de posts eens bekeken en dit zijn alle gegeven antwoorden:

2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

Aangezien je net niet zei dat er een antwoord goed is, ga ik er maar van uit dat alle genoemde antwoorden tot nu toe fout zijn. Daarom ga ik gewoon door met tellen, uiteindelijk zal iemand het goed hebben. Mijn volgende bod wordt 12! :tu:

Fout, het is trouwens minder dan 12, en ik tel alleen de vleeswaren in de koelcel mee (dus niet op schilderijtjes of iets dergelijks). ;)

Geplaatst:
comment_1173366
Bij deze officieel: De vraag was onmogelijk te beantwoorden, bij deze mag Basssss een nieuwe vraag stellen. Gaat uw gang dus...

Oke... :N

Je bent aan het einde van de missie Keep Your Friends Close en schiet Sonny nog wat kogels door de kop, waarna je vervolgens naar de laatste cutscene + credits kijkt (of je skipt ze. :puh: ). Aan het einde van de credits komt er Mission Passed! in beeld en sta je buiten, hoeveel voertuigen staan er voor je neus?

PS: Ik bedoel niet die Infernus en die andere auto die náást de trap spawnen.

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.