Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1709750

Mensen hebben niet eens meer geduld :-(

Ach ja volgende vraag.

Verbeter (D.m.v. Paint of een ander foto bewerkingsprogramma deze screenshot

VC_Endurance.jpg

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_1710681

ik merk geen verschil met het echte :S

Ik ook niet :schater:

Het is de beta map van Vice City, dus nu moet je volgens mij de map aanpassen zodat hij hetzelfde is als de Vice City map die we nu kennen. ;)

Geplaatst:
comment_1710757

Is dit goed genoeg, ik heb wel heel veel veranderd, maar het zou kunnen. Als je de verschillen wilt weten, het stadion hoort erbij, het vliegveld is een stuk kleiner, het strand is groter, de luchtmachtbasis is kleiner, de vuurtoren is er wel, een aantal wegen in downtown zijn erbij gekomen, de brug boven starfish island is recht en de zeearm bij VicePort is zomaar weg. Ik ben nogal handig met zulke programma's als paint, vandaar dat je het verschil gewoon niet ziet op die plattegrond.

Nieuwe plattegrond

Geplaatst:
comment_1711060

Ja, dat is de VC map zoals we hem kennen. Maar aan de race zelf is ook nog iets fout. En dat wil ik graag verbeterd zien ;)

Dus hij is nog niet correct

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_1711074

Ja, dat is de VC map zoals we hem kennen. Maar aan de race zelf is ook nog iets fout. En dat wil ik graag verbeterd zien ;)

Dus hij is nog niet correct

ik heb hem vergeleken met de echte race en zie geen verschil hoor

Geplaatst:
comment_1711081

Op WikiGTA (Hier) staat dit:

"Merk op dat de kaart niet klopt. Volgens deze kaart zou je eerst nog door Vice Port gaan, terwijl je meteen vanaf het begin oversteekt naar het eerste eiland. Het is niet bekend of de race nu 6.1 miles is met het stuk in Vice Port erbij of niet."

Volgens mij bedoeld Rinaldootje dit.

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_1719843

''LOAD VICE CITY''

En vervolgens een druk op de knop ''PLAY''.

Offtopic: Ik zie je nog maar akelig weinig in het GTA III subforum Mark :cry: .

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.