Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 354.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1748044
Bedoel je de Hidden Packages?

Neen, ook niet...

Hint: ergens in Vice City staat letterlijk dat je er geen kudo's, maar geld kunt verdienen. En die locatie wil ik dus weten :)

Geplaatst:
comment_1748085

Gevonden..... maar ik geef geen oplossing, want ik weet geen nieuwe vraag.

Misschien mag ik wel een hint plaatsen:

gtavc.png

Geplaatst:
comment_1748645

Heel bekend maar kan niet met zekerheid zegen zat te denken aan Sunshine Autos

Niet helemaal 't antwoord dat ik zocht, maar ik reken 'm goed. Eigenlijk had het antwoord Vice Street Racer, moeten zijn, maar aangezien dat bij Sunshine Autos is vind ik 't antwoord wel prima. Volgende vraag voor jou! :tu:

Geplaatst:
comment_1749115
Oke, noem van 2 personen in vice city zijn broer(s) en zijn eigen naam. :*D

Voorbeeld SA

Carl Jonhson ---> Sean Johnson & Brian Jonhson

Als het te makkelijk is kijk ik of er nog meer zijn, en als je niks te doen hebt zet je de zussen erbij.

Oke niemand reageerd, Wie goeie vraag heeft mag hem stellen.

Mogelijke andwoorden waren:

Sonny Forelli, Mike Forelli, Franco Forelli

Victor Vance, Lance Vance en Pete Vance

Bewerkt: door GTARM

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1755372

Oke niemand reageerd, Wie goeie vraag heeft mag hem stellen.

Mogelijke andwoorden waren:

Sonny Forelli, Mike Forelli, Franco Forelli

Victor Vance, Lance Vance en Pete Vance

Dat Lance's broers Victor en Pete heten word pas bekent in Vice City Stories, sterker nog... Het word pas bekent in VCS dat Pete überhaupt bestaat. :puh: Bij Mike en Franco zijn het allang geen broers meer, aangezien zij 20 jaar later leefden.

Wat in VC is misschien niet waar?

Kan het nog vager? :bonk: Dat Phil Cassidy zich niet aan zijn belofte in VCS heeft gehouden en toch weer Boomshine is gaan brouwen? :puh:

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_1755842

Jawel hoor,jouw Boomshineantwoord kan niet meer gegeven worden:clown:

Het heeft niks met een personage te maken...

Geplaatst:
comment_1758404

Degene die het antwoord raad mag de volgende vraag doen, en zo verder...

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

Regels voor dit topic: Maximaal 3 posts per dag. Per dag mag je dus maximaal 3 x proberen een vraag correct te beantwoorden. Heb je de vraag bij de derde poging goed beantwoord is het buiten de 3 posts om nog toegestaan om een nieuwe vraag te stellen. Het is dan niet de bedoeling dat je bij elk fout antwoord gaat posten dat het betreffende antwoord fout is, maar post dan alleen nog als het correcte antwoord wordt gegeven.4 maanden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.