Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_241686

JA, als je in de missie Check out ath the Check in meteen als je de Terminal uit komt lopen het vliegveld opgaat, staat er op de helipad een maverick te wachten wat de missie een stuk vermakkelijkt.

In de missie loose ends, moet je het pakketje van de gangsters oppakken en naar de helipad op het vliegveld brengen, dat kán met de maverick die er klaarstaat, maar kan bijvoorbeeld ook door er gewoon met een auto heen te rijden.

Volgende vraag voor NandroDavids

Geplaatst:
comment_241688

Sorry hoor maar volgens mij is patrickw nu, hij heeft alleen de name verkeerd maar hij heeft heel duidelijk de omschrijving beschreven:

Ik ga niet graag tegen de vragensteller in, maar volgens mij is de missie "loose ends" inderdaad de enige missie waarbij er op het heli-pad van het vliegveld een MAVERICK staat.

In de missie moet je iemand omleggen die je op het vliegveld contact ziet leggen met een vrouw. Deze persoon gaat na deze ontmoeting naar het heli-pad, waar de bewuste heli klaarstaat om met hem weg te vliegen. Als de man de heli bereikt, is de missie "FAILED".

Als je hem echter voordien omlegt, krijg je de opdracht om z'n koffertje naar de downtown ammunation te brengen. En daarbij kun je eventueel die maverick gebruiken.

Althans, zo staat het bij mij in het geheugen.. (en in het SCM-script  )

Dus, baffie, verlos ons....

Geplaatst:
comment_241708

het is de missie check out at the check inn. kijk maar naar de post van Patricw, die noemde alleen de verkeerde missie.

sorry het ging ff verkeerd. had niet de hele pagina gezien. sorry voor deze nutteloze post.

Bewerkt: door flying dutchman

Geplaatst:
comment_241711
Loose Ends is de missie achter de Cherry Popper Factory. Jij hebt het over de missie "Check-out at the check-in".

@ Baffie: is "Check-out at the check-in" misschien het goede antwoord?

Maar natuurlijk.. Ik had ook niet aan baffie moeten twijfelen :sst:

Maar omdat twee mensen het foute antwoord gaven, wou ik in ieder geval even in de code kijken of ze niet toch gelijk hadden. In de code zag ik dat die MAVERICK er alleen staat in de door mij beschreven missie. De naam "loose ends" hoorde voor mijn gevoel bij deze missie (Misschien onder invloed van de antwoorden.)

sorry baffie..

Sorry hoor maar volgens mij is patrickw nu, hij heeft alleen de name verkeerd maar hij heeft heel duidelijk de omschrijving beschreven:

Mijn antwoord was fout, en ik doe sowieso niet voor de prijzen mee, als ik het antwoord uit de code haal..

Geplaatst:
comment_241727

Dat ligt er maar net aan hoe ver je in het spel gevorderd bent. Haitians misschien?

Edit: Marty was me voor: nog minder dan een seconde!!! :clown:

Bewerkt: door NandroDavids

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.