Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_254975

een makkelijk voor de echte Vice City fans:

wat is er allemaal veranderd aan het gebied rond Fort Baxter Air Base? (ik hoef het antwoord niet helemaal precies, als je maar in grote lijnen kunt beschrijven wat er veranderd is)

Geplaatst:
comment_255007

Waarschijnlijk heeft Rockstar eerst in gedachten gehad om er een échte luchtmachtbasis te bouwen, dit was onder andere te zien wanneer je vanaf grote hoogte met de jetpack de luchtmachtbasis bezichtigde, je zag dan een een lange landingsbaan waar het vliegtuig uit de intro geland moet hebben. Waarom het vliegveld er uiteindelijk niet gekomen is, en de gewone vliegtuigen ook niet, is niet bekend.

Geplaatst:
comment_255190

dit antwoord reken ik goed. er zijn ook theoriën dat het 'gewone' vliegveld groter gemaakt zou worden, maar wat nu precies de bedoeling was zullen we nooit helemaal precies weten. maar goed, de beurt is nu aan Baffie. ;)

Geplaatst:
comment_258826

Oké, nog bedankt voor je PM, ik denk dat ik het anders was vergeten. Volgende vraag:

Welke missies moeten allemaal verplicht op een tweewieler (submissie ook)

Dus dat wanneer je ervan afgaat er een pijltje boven de tweewieler komt te staan?

Geplaatst:
comment_258883

De antwoorden zijn fout, ik zal er een uitleggen

G-spotlight: Je moet wel op de motor beginnen, maar wanneer je met een heli verdergaat, is er niets aan de hand, hoeft dus niet. Er zijn er zeven, ik zeg niet welke er goed of fout zijn, je weet in ieder geval dat G-spotlight er niet toe behoort.

Geplaatst:
comment_259033

Het laatste stuk van Guardian Angels

Alloy Wheels of Steel

Het laatste stuk van Hog Tied

Dirtring

PCJ Playground

Test Track

Pizza rondbrengen

PM me als dit het goede antwoord is

Bewerkt: door oeneboy

Geplaatst:
comment_262664

soorry dat het wat lang duurde maar ik had wat problems met me pc ok. daar komt ie

wanneer kom je de sabre turbo tegen. dus in welke missies en waar kan je m vinden (en wanneer) en waar rijd hij rond enzo.

oene

Geplaatst:
comment_262703

Je kan de sabre turbo vinden nadat je de 2 de lijst hebt afgewerkt in sunshine auto's.

En dan kan je hem vinden in sunshine auto's vinden op de gelijks vloer.

En je kan hem nergens vinden op de straat.

Bewerkt: door gta-freak2

Geplaatst:
comment_262786

Zo'n soort vraag heb ik ook al eens gesteld, je ziet hem echter onder deze omstandigheden:

1. In de missie The Driver rijdt Hillary erin, je kunt met veel gekloot deze auto bemachtigen
  2. Na de tweede lijst van de SunYard
  3. In de openings-sène nadat je de SunYard hebt gekocht
  4. Als je in de default.ide een aanpassing hebt gedaan dat hij op meerdere plekken rondrijdt
  5. de code GETTHEREFAST
  6. Als je hem met behulp van de main.scm ergens in het spel neerzet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.