Jump to content
Geplaatst:
comment_110301

Vice City Quiz

Degene die het antwoord raadt mag de volgende vraag stellen, en zo verder. :)

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of @Foreigner97een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of @Foreigner97 een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

• Reacties 4.7k
  • Bezichtigingen 355k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_262843

----

dat antwoord van baffie is goed. ik wist neit dat de vraag al eerder gesteld was. en om nou 60 paginas door te zoeken.

nahja het antwoord van baffie was in iedergeval goed. de cheat en het bewerken hoefde niet mee gerekend te worden.

nouja aan baffie de eer. gaat u gang

oene

Bewerkt: door oeneboy

Geplaatst:
comment_263016

Het antwoord van de vraag over de Sabre Turbo is al gegeven, flying dutchman.

Seasparrow

Vcn Maverick

Maverick

Hunter, misschien als je de vigelante missies met de hunter doet.

Police Maverick

Geplaatst:
comment_263079
Vcn Maverick

Hunter

Police Maverick

sea sparrow

in de maverick wel, of is dat filmpje niet meegerekent dat je met die missie van diaz dat geld moet op gaan halen in dat bouwval. dat jij met zon m60 loopt te knallen

Dit antwoord is goed, in de missie Phnom Penh '86 bestuurt Lance de heli wel, maar jij zit er ook in, dus vlieg je er ook in. De andere antwoorden waren fout omdat de Maverick erbij stond. De beurt is aan Friemel

Geplaatst:
comment_263905

Ik denk niet dat deze vraag beantwoord gaat worden, zeker niet door mij, want ik heb VC niet meer. In ieder geval hier iets handigs in de vorm van een savegame, volgensmij zijn er al een aantal bedrijven gekocht en hoef je alleen nog maar Cab the Collector te doen voordat je Keep Your Friends (lose kunt doen en dus het antwoord kunt zien. Link is = http://d.turboupload.com/d/51888/G-spotlight.zip.html

Geplaatst:
comment_263939

Lance: No one to cover your ass now, eh Tommy?

Tommy: you're going down, you back stabbing prick!

Lance: Oh you think so?

Tommy: Come here you double-crossing piece of shit!

Lance: You're history, Tommy, history

Tommy: This is the last dance for lance vance!

Lance: I said I had enough of that at school!

Tommy: You picked the wrong side, Lance...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.