Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080222 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080247 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken Lol ! Eigenlijk wel genaait omdat LC gebaseert is op NY .
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080249 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken Lol ! Eigenlijk wel genaait omdat LC gebaseert is op NY . Lol ik denk ook dat dat met 9/11 te maken heeft .
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080321 Het heet ook Fly US, ik weet niet of dit nu United States betekend of ons.
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080323 Het heet ook Fly US, ik weet niet of dit nu United States betekend of ons. alletwee geloofk want US is geschreven met hoofdletters
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080427 Allebei geen goed teken he: Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1080879 Allebei geen goed teken he:Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit dan krijg je flink wat turbulentie
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1087508 Allebei geen goed teken he:Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit dan krijg je flink wat turbulentie krijg je geen turbulentie turbulentie is iet met de lucht en die vrachtwagen noemen ze ook een taxi wagen al goed dat je dan niet kan meevliegen
ik weet niet of het een EE is maar
op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje
en daar staat op live a litlle, fly wiht us

das geen goed teken