ik speel San Andreas op de PS2. Een paar weken geleden kwam ik ergens in de Badlands per ongeluk aanzwemmen op een strandje, met een vissteiger waarop een rolstoel stond. Er stond ook een hutje in de buurt. Op dit strandje was een kleine rode marker, zoals je ook bij missies ziet en in winkels enzo. Ik weet nog dat toen ik in de marker ging staan, een mededeling in het scherm kwam met het verhaal dat er iets nog niet af was ofzo, waardoor ik de missie niet kon starten. Ik heb er verder geen acht op geslagen, maar nu bedacht ik deze week opeens weer dat ik daar maar weer eens moest gaan kijken of het nu wel kon (heb inmiddels storyline uitgespeeld, vandaar). Maar wat denk je, ik kan dat hele f*cking strandje nergens meer terugvinden Ook in de walktrough en submissie overzichten op WikiGTA kom ik er niks over vinden!?!?!? Ben ik gek geworden, heb ik een spook gezien??? Of kan iemand me de juiste plek vertellen en hoe het met die missie zit??
Hallo allemaal,
ik speel San Andreas op de PS2. Een paar weken geleden kwam ik ergens in de Badlands per ongeluk aanzwemmen op een strandje, met een vissteiger waarop een rolstoel stond. Er stond ook een hutje in de buurt. Op dit strandje was een kleine rode marker, zoals je ook bij missies ziet en in winkels enzo. Ik weet nog dat toen ik in de marker ging staan, een mededeling in het scherm kwam met het verhaal dat er iets nog niet af was ofzo, waardoor ik de missie niet kon starten. Ik heb er verder geen acht op geslagen, maar nu bedacht ik deze week opeens weer dat ik daar maar weer eens moest gaan kijken of het nu wel kon (heb inmiddels storyline uitgespeeld, vandaar). Maar wat denk je, ik kan dat hele f*cking strandje nergens meer terugvinden
Ook in de walktrough en submissie overzichten op WikiGTA kom ik er niks over vinden!?!?!? Ben ik gek geworden, heb ik een spook gezien??? Of kan iemand me de juiste plek vertellen en hoe het met die missie zit??
mzl, Frans