Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080715 Ik heb net n trailer gedownload voor VC, mr moet ik die hetzelfde instsalleren als een mod of watte, wnt ik weet dat ze niet hetzelfde zijn...
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080718 Een trainer instaleren is héél makkelijk hoor... In het gedownloadde pakket zit een .exe, die moet je in de Vice City folder doen en dan opstarten. Als er een keys.dat bestand bij zit, of iets in die richting, moet je die erbij doen. Dan moet je de trainer opstarte en de cheats invoeren.
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren Auteur comment_1080723 Een trainer instaleren is héél makkelijk hoor... In het gedownloadde pakket zit een .exe, die moet je in de Vice City folder doen en dan opstarten. Welke folder, die in program files of die in bij mijn documenten?
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082525 Als het een programma is, en je moet browse. Dan is het je GTA VC folder.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1086781 Een trainer instaleren is héél makkelijk hoor... In het gedownloadde pakket zit een .exe, die moet je in de Vice City folder doen en dan opstarten. Als er een keys.dat bestand bij zit, of iets in die richting, moet je die erbij doen. Dan moet je de trainer opstarte en de cheats invoeren. Hoe start ik de trainer dan op?
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086918 Een trainer instaleren is héél makkelijk hoor... In het gedownloadde pakket zit een .exe, die moet je in de Vice City folder doen en dan opstarten. Als er een keys.dat bestand bij zit, of iets in die richting, moet je die erbij doen. Dan moet je de trainer opstarte en de cheats invoeren. Hoe start ik de trainer dan op? Op het icoontje klikken neem ik aan, of Vice City op starten als de trainer er al in zit
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1086950 Een trainer instaleren is héél makkelijk hoor... In het gedownloadde pakket zit een .exe, die moet je in de Vice City folder doen en dan opstarten. Als er een keys.dat bestand bij zit, of iets in die richting, moet je die erbij doen. Dan moet je de trainer opstarte en de cheats invoeren. Hoe start ik de trainer dan op? Op het icoontje klikken neem ik aan, of Vice City op starten als de trainer er al in zit Ik deed rechter muisknop op het icoontje en toen openen met: GTA Vice City, mr het enige wat r gebeurt is dat GTA VC opstart, e verder nix, wt moet ik nou doen? Want ik snap r werkelijk geen fuck[/font] van Edit: Ik heb het al gevonden... Bewerkt: 24 augustus 200816 jaren door Masturmind
Ik heb net n trailer gedownload voor VC, mr moet ik die hetzelfde instsalleren als een mod of watte, wnt ik weet dat ze niet hetzelfde zijn...