Jump to content
Geplaatst:
comment_1081087

Dit heeft niks met GTA te maken maar wel met een spel dat Blockland heet. Ik kan nu goed werken met Milkshape, en Milkshape lijkt echt keiveel op Gmax. Het punt is nu dat ik gewoon even een vierkantje blok in GTA SA zet met MapEditor dus en kijken of het zo lukt. :tu:

Als dat is gelukt dan maak ik voor personen een hele uitlegde tutorial!

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1081175
Dit heeft niks met GTA te maken maar wel met een spel dat Blockland heet. Ik kan nu goed werken met Milkshape, en Milkshape lijkt echt keiveel op Gmax. Het punt is nu dat ik gewoon even een vierkantje blok in GTA SA zet met MapEditor dus en kijken of het zo lukt. :tu:

Als dat is gelukt dan maak ik voor personen een hele uitlegde tutorial!

Post eens screens dan hoort het wel bij het showroom :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1086425
Dus... Wat maakt het dan simpeler?

Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg.

Eigenlijk zit het zo:

Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo.

Geplaatst:
comment_1089489
Dus... Wat maakt het dan simpeler?

Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg.

Eigenlijk zit het zo:

Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo.

.TXT?

Je bedoeld .TXD, en je vergeet .DFF .

Geplaatst:
comment_1089492
Dus... Wat maakt het dan simpeler?

Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg.

Eigenlijk zit het zo:

Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo.

Ik snap nog steeds je punt niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.