Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081752 Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit?
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081777 Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit? Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081782 Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit? Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt Welke oogstmachine
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081787 Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit? Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt Welke oogstmachine De Combine Harvester
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081793 Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit? Probeer een auto er voor te zetten en ga dan naast de deur staan en probeer de bestuurder in het hoofd te schieten en dan moet je gauw instappen voor dat de deur dicht valt Welke oogstmachine De Combine Harvester dan moet je voor de oogstmachine staan vervolgens die gast die er in zit met een sniper dood schieten, je moet wel op het hoofd richten, want dan valt hij er uit en laat hij de deur openstaan, zo kan je er in Bewerkt: 18 augustus 200816 jaren door vw53steven
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081803 bedoel je nu tijdens de missie, of gewoon als je m tegenkomt?
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081804 Gewoon als je hem tegenkomt (op de velden van The Farm in Flint County)
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1081991 En als je het wil zonder dat schietwerk moet je de missie Body Harvest voltooien. Als je dat hebt gedaan moeten de Combine Harvesters niet meer op slot zitten. Is de andere vraag (waarom dat nou niet zo was en hoe dat zat) ook beantwoord.. Tip: kijk op het Missieoverzicht van GTA San Andreas om te zien hoever je er nog vanaf bent en hoeveel/welke missies er nog voor nodig zijn
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082520 Je kan het ook nog met de Car spawner doen carspawner.zip
Geplaatst: 20 augustus 200816 jaren comment_1083271 Je kan het ook nog met de Car spawner doen carspawner.zip Dat wouw ik net voorstellen.Dit is de enige handige manier.Anders via die missie.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086992 En als je het wil zonder dat schietwerk moet je de missie Body Harvest voltooien. Als je dat hebt gedaan moeten de Combine Harvesters niet meer op slot zitten. Is de andere vraag (waarom dat nou niet zo was en hoe dat zat) ook beantwoord..Tip: kijk op het Missieoverzicht van GTA San Andreas om te zien hoever je er nog vanaf bent en hoeveel/welke missies er nog voor nodig zijn en dan doet ie't niet ALTIJD , soms pas na 3 keer proberen.
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087806 Als je ze ziet rijden, moet je die gast door z'n kop schieten. Dan valt ie eruit en is de deur open. Succes! Groeten,
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087940 Als je ze ziet rijden, moet je die gast door z'n kop schieten. Dan valt ie eruit en is de deur open. Succes! Groeten, Hebben ze dit nu niet volledig hetzelfde gezegt? Naja als je geen zin hebt voor die missies. Zou ik die carspawner downloaden zoals UT al zei.
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1088575 Als de Combine op een heuveltje staat valt de deur soms weer dicht. En dan zit de combine weer op slot.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd in zo'n oogstmachine te komen maar CJ krijgt de deur niet open. Alsof deze voertuigen dus niet toegankelijk zijn terwijl ik wel begreep dat je er wel in zou moeten kunnen. Hoe kan dit?