Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081943 waar kan ik een gasstation vinden? normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bewerkt: 18 augustus 200816 jaren door superbommie
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082006 waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren Auteur comment_1082096 waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten ik heb hem,maar is er geen andere? bij deze komen steeds de wouten als ik begin te schieten. Bewerkt: 19 augustus 200816 jaren door superbommie
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082238 waar kan ik een gasstation vinden?normaal rijd ik er vaak genoeg langs. maar nu kan ik ze nergens vinden. weten jullie er eentje? dus zo een plek met allemaal gastanks. edit:sorry bedoel benzinepomp!! Bij dat grote rontonde waar je door het midden heen kan springen rechtdoor richting de brug van mannhatten ik heb hem,maar is er geen andere? bij deze komen steeds de wouten als ik begin te schieten. Lijkt mij logisch he, bij een pompstation dat er iemand gaat schieten dat de politie komt. Je kan er ook een carbomb bij zetten, ook leuk.
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082245 In ieder geval hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...|595,425|190,89
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082775 Als ik me niet vergis kan je ook benzinepompen vinden op het einde van de straat waar Brucie woont. Dus als je vanaf Roman's taxikantoor vertrekt, in de richting van Brucie's garage/huis op het einde van de straat. Hier volgens mij.
Geplaatst: 20 augustus 200816 jaren comment_1083951 hoe maak je een snapmap Ga naar deze pagina van WIKIGTA *link* Daar vindt je een SnapMap systeem, don't forget to read the credits!
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084360 hoe maak je een snapmap Ik raad je aan om hier eens te kijken.
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084678 hoe maak je een snapmap Ga naar deze pagina van WIKIGTA *link* Daar vindt je een SnapMap systeem, don't forget to read the credits! bedankt
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084680 hoe maak je een snapmap Ik raad je aan om hier eens te kijken. en ook bedankt
waar kan ik een gasstation vinden?
normaal rijd ik er vaak genoeg langs.
maar nu kan ik ze nergens vinden.
weten jullie er eentje?
dus zo een plek met allemaal gastanks.
edit:sorry bedoel benzinepomp!!
Bewerkt: door superbommie