Jump to content
Geplaatst:
comment_1082274

#########################################################



Pod-Racer

by Puma

#########################################################

Screens

podracer1un6.jpg

podracer2fi7.jpg

podracer3la5.jpg

podracer4et4.jpg

podracer5gg7.jpg

#########################################################

Voor degenen die niet weten wat een podracer is:

podracer.jpg

+40k poly's :7

Meer info binnenkort.

Bewerkt: door Puma

  • Reacties 34
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1084485
Mja, hij is nu al 80k+ poly's, dus ik moet ergens wat gaan veranderen (en hij is nog niet eens af, qua model). In ieder geval heb ik de cockpit klaar:

Hoe maak je zon mooie Cockpit ik kan het niet voorstellen zo gedetailleerd ^_^

Ik geef het een 10++

Geplaatst:
comment_1085222
Ingame, zonder belichting, schaduw, reflecties of iets dergelijks (klik voor een vergroting):

ziet er veelbelovend uit. kan niet wachten :eten:

BC7

ik heb helaas geen GTA:SA meer :duh:

maar spoedig zal ik hem weer hebben.

Ik heb nu wel GTA:II

Geplaatst:
comment_1087682

qua werking zit er tussen de gratis en de pro weinig verschil, echter kun je met pro naar 3ds exporteren wat nodig is voor GTA

ik had sneller verwacht dat het in 3ds max was gemaakt ^^

hij ziet er echt lijp uit :puh:

ik kan echter geen SA spelen nu, want ik draai op linux xD

Geplaatst:
comment_1087683
qua werking zit er tussen de gratis en de pro weinig verschil, echter kun je met pro naar 3ds exporteren wat nodig is voor GTA

ik had sneller verwacht dat het in 3ds max was gemaakt ^^

hij ziet er echt lijp uit :puh:

ik kan echter geen SA spelen nu, want ik draai op linux xD

Linux Sucks :duh: Je kan geen enkele leuke game spelen

Maar wel jammer dat je geen Windows hebt.

Geplaatst:
comment_1087770

Linux ruled, Opensource FTW en je kan het helemaal zelf verder uitbreiden als je een beetje kan programmeren. Het is f*cking stabiel enz.. enz..

3D Studio MAX is voor dit soort models makkelijker omdat het in 3dsmax veel makkelijker is om ronde models te maken. In sketchup is dat moeilijker. Maar gelukkig heb je van die mensen die zo goed met sketchup kunnen werken dat ze ook dat voor elkaar krijgen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.