Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082287 ik ben een missie aan t doen, k weet zo niet welke. ik moet 1 of andere gast in een gebouw achtervolgen. hij gaat op een moment met een gewone ladder naar boven, maar ik weet niet hoe dat moet, hulp ?(A) laat maar k weet t al sorry voor de overlast Bewerkt: 19 augustus 200816 jaren door john91
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082315 Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de -toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de -toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de -toets
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1087052 Op welke console je speelt is dan wel handige informatie.. Voor de PlayStation 3 kun je erop klimmen met de -toets, wanneer je op de xbox speelt gaat het geloof ik met de -toets. Deze dingen kun je overigens altijd nakijken in het bijgeleverde boekje, of in het start menu onder controls.. Tip: Je kunt sneller klimmen door de sprint toets in te houden. Dit is bij de PlayStation 3 de -toets Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt. Groeten,
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1087093 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken?
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1087485 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken? misschien heeft hij een andere besturing ingesteld kan ok toch...???
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1088255 Fout, Je gaat er niet op met pijltje omhoog, maar met driehoekje ingedrukt (Bij mij teminste) En dan idd wat asfalt zegt.Groeten, Ja..? Er staat toch ook het -teken en niet het -teken? Ow, driehoekje staat er ook Sorry... Groeten,
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099313 gewoon driehoekje indrukken of misshien in jou geval wel de Y-toets, om sneller te klimmen doe je net alsof je wilt sprinten als je over straat loopt
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100577 Dit doe je door de toets in te drukken die je ook gebruikt om in auto's te gaan. PS3: 360:
ik ben een missie aan t doen, k weet zo niet welke. ik moet 1 of andere gast in een gebouw achtervolgen. hij gaat op een moment met een gewone ladder naar boven, maar ik weet niet hoe dat moet, hulp ?(A)
laat maar k weet t al
sorry voor de overlast 
Bewerkt: door john91