Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082656 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082684 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz Dit heb ik gevonden, op >>DEZE<< pagina - Chain Reaction Blaas 10 voertuigen op binnen de 10 seconden. Ik denk dat dit de archievement is die jij bedoelt.
Geplaatst: 27 augustus 200816 jaren comment_1090973 Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer? Greetz Het zijn er 10, en ja, die heet Chain Reaction maar WaRioRz was me al voor
Ik heb op youtube gezien dt er een achievement is waarbij je ( ik geloof 25 auto's tegelijk ) op moet blazen, maar mijn vraag: Hoe heet dt achievement ookal weer?
Greetz