Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082687 Me eerste signature met C4D, ik kreeg link van Zamg0d1 en toen deed ik iets en toen kreeg ik zo'n effect: Tips/Rates/Command. Altijd welkom
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082728 Leuk plaatje opzicht. Wat me meteen al opviel was dat Meneer Incredible erg Onscherp is, Lelijk plaatje. Zelfde voor de C4D. Fout gegaan probeersel? Ik vind dat je wel goed geprobeert heb, en het totaale plaatje is wel leuk, op de kleine details na. Ik maak er nog net een 6.5 Van, Ook omdat ik denk dat je de C4D en aan het plaatje: Niks gedaan hebt, Mocht ik er toch naast zitten pas ik me rate aan.
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082737 Me eerste signature met C4D, ik kreeg link van Zamg0d1 en toen deed ik iets en toen kreeg ik zo'n effect: Tips/Rates/Command. Altijd welkom mooie signature alleen kun je beter de Master Opacity van de balk op 70% zetten dat zal wat mooier staan en de C4D op Overlay of een andere Blending Option
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren Auteur comment_1082752 Leuk plaatje opzicht.Wat me meteen al opviel was dat Meneer Incredible erg Onscherp is, Lelijk plaatje. Zelfde voor de C4D. Fout gegaan probeersel? Ik vind dat je wel goed geprobeert heb, en het totaale plaatje is wel leuk, op de kleine details na. Ik maak er nog net een 6.5 Van, Ook omdat ik denk dat je de C4D en aan het plaatje: Niks gedaan hebt, Mocht ik er toch naast zitten pas ik me rate aan. Eerste keer
Me eerste signature met C4D, ik kreeg link van Zamg0d1 en toen deed ik iets en toen kreeg ik zo'n effect:
Tips/Rates/Command. Altijd welkom