Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1082970
Wat is Euro Truck Simulator? :7

Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel.

Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B.

Voila, in 1 zin de hele game uitgelegt :puh:.

Geplaatst:
comment_1082993

Euro Truck Simulator is gewoon de naam van het spel. Je kan het vergelijken met 18 wheels of steel.

Je moet een truck kopen, waarna je doorheen europa vrachten moet vervoeren van punt A naar B.

:Y Daar kan je het mee vergelijken! ^_^

Geplaatst:
comment_1083135

:Y Daar kan je het mee vergelijken! ^_^

Je kan het ook vergelijken met Hard truck, alleen is dat in america.
Geplaatst:
comment_1083942

Wat is het verschil met deze ''Euro Truck simulator'' ? Of is dat weer een vervolg op alle 18 wheels of steel versies? Net zoals we van Hard Truck naar 18 wheels of steel gingen?

Geplaatst:
comment_1084984
Kijk 18 wheels of steel en hard truck speelt zich in Amerika en Euro truck simulator speelt zich af in Europa. Snappie?

ja dat snap ik ook nog wel :D Ik zat eerder in de trant van verschillen in graphics, functies, trucks ect.

Geplaatst:
comment_1089558
Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden?

Europa!!!!!!!

Daar liggen Nederland en België toch?

Lijkt mij van wel. Dan moet het wel veel GB's vragen, als je alle Europese landen erin hebt en ieder land heeft zo zijn eigen bebouwing, landschappen ect....

Geplaatst:
comment_1089569
Lol, lijkt me nog wel een geinige game ook nog, kun je hier mee ook door Nederland, en België enz. rijden?

Europa!!!!!!!

Daar liggen Nederland en België toch?

Je hebt genoeg schijt games waar ze Nederland of België toch nog even vergeten hoor, waar ook opstaat EUROPA.

Geplaatst:
comment_1093207

Ik heb de volledige versie van dat spel. Ik vind alleen de besturing nogal brak. Je kan inderdaad door Nederland en België rijden. Ik vind het grafisch ook tegenvallen, maar wat wil je... het is op zich een simpel spelletje in grafisch opzicht :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.