Geplaatst: 19 augustus 200817 jaren comment_1083137 Waar kun je deze kleren kopen: >Klik hier voor de stoere kleren< Weet je hoe vet da is, voor carnaval ofso
Geplaatst: 19 augustus 200817 jaren comment_1083160 Waar kun je deze kleren kopen:>Klik hier voor de stoere kleren< Weet je hoe vet da is, voor carnaval ofso Dat je dat echt ging poste dat had ik neit achter je gezocht nu ben ik echt verbaasd maar ga eens een carnavals winkel langs
Geplaatst: 19 augustus 200817 jaren Auteur comment_1083197 Waar kun je deze kleren kopen:>Klik hier voor de stoere kleren< Weet je hoe vet da is, voor carnaval ofso Dat je dat echt ging poste dat had ik neit achter je gezocht nu ben ik echt verbaasd maar ga eens een carnavals winkel langs Hebben ze niet Kun je volgens mij wel ergens in een winkel kopen. Ik val onder de grote kleine kindjes denk ik
Geplaatst: 19 augustus 200817 jaren comment_1083201 Waar kun je deze kleren kopen:>Klik hier voor de stoere kleren< Weet je hoe vet da is, voor carnaval ofso Dat je dat echt ging poste dat had ik neit achter je gezocht nu ben ik echt verbaasd maar ga eens een carnavals winkel langs Hebben ze niet Kun je volgens mij wel ergens in een winkel kopen. Ik val onder de grote kleine kindjes denk ik nou ik denk eerder wat grotere kindjes. Ik denk dat je er zelf eentje zal moeten maken. of wachten tot je wat ouder bent en weer gaat krimpe LANG LEVE DEZE ADHD'er Bewerkt: 19 augustus 200817 jaren door zamg0d1
Waar kun je deze kleren kopen:
>Klik hier voor de stoere kleren<
Weet je hoe vet da is, voor carnaval ofso