Jump to content
Geplaatst:
comment_1083239

Als het hier niet hoort zet hem dan maar goed, wist niet precies waar t kon.

Natuurlijk heeft iedereen een favoriete winkelstad. Wie heeft er tips? Welke stad moet je absoluut naartoe gaan om te gaan shoppen/stadten??

In parijs zou ik het niet weten maar hier in NL, natuurlijk m'n eigen stad arnhem ga ook naar al is het nog weinig nijmegen, amsterdam is ook een superstad daar zijn winkels die hier niet zijn. zoals ABC winkel en zeker 1 favo winkel waar ze alles hebben FAME boeken, strips, films, games etc.. voor mij de hemel zou je zeggen.

• Reacties 68
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1154092

Dan ga ik toch voor Maastricht, een mooie stad met een heleboel verschillende winkels. Leiden, waar ik nu woon, is op zich ook wel goed, zowat alle winkels van enige betekenis zitten in één straat (de Haarlemmerstraat), wat lekker makkelijk is. Maar uiteindelijk zou ik toch voor Maastricht gaan.

• 4 years later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2002431

Recentelijk naar maastricht geweest dat is ook een prima en prachtige stad om te winkelen. Veel te zien en te doen alleen al om naar de gebouwen te kijken is de moeite waard om er heen te gaan. Oude statige moderne huizen.

En dat terwijl ik meestal naar game of boeken winkels ga, keek ik hier me ogen uit.

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2076666

Batavia stad (Lelystad).

Ik ben er vaak heen geweest, leuke kleding hebben ze daar :)!

Vijf minuten fietsen voor mij. :bier:

Bataviastad en.. Weet eigenlijk niet verder. Ben in Zwolle erg bekend (26 jaar gewoond) en ben nu in Lelystad aan het wennen. Vind Almere trouwens ook een mooi centrum hebben, ga ik morgen even heen. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.