Jump to content
Geplaatst:
comment_1084326

Hallo ik heb gta sanandreas gemod en nu zijn alle huizen doorzichtig en i zie alleen maar auto's dus toen had ik gta opnieuw geinstaleert start ik hem op ik begin nieuwe savegame en weer alles doorzichtig en alle mods zijn nog gewoon in werking alle huizen zijn doorzichtig en ik zie nog gwn een hummer lans rijden.

WIE HELPT ME !?

Grtzz.. TBOGG

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1084327
Hallo ik heb gta sanandreas gemod en nu zijn alle huizen doorzichtig en i zie alleen maar auto's dus toen had ik gta opnieuw geinstaleert start ik hem op ik begin nieuwe savegame en weer alles doorzichtig en alle mods zijn nog gewoon in werking alle huizen zijn doorzichtig en ik zie nog gwn een hummer lans rijden.

WIE HELPT ME !?

Grtzz.. TBOGG

als je SA unistalled dan blijven er nog een paar bestanden staan gewoon de hele map van Rcokstar deletenen dan installeren

Geplaatst:
comment_1084365
Het werkt niet :N

probeer het nog eens en verwijder nu ook de user files en alles io je PC wat met San Andreas te maken heeft.

En hoe heb j de mod geinstalleerd? Had het een automatisch programma?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1084391

ik had alles verwijderd wat er mee te maken had.

ik doe mods downloaden dan doe ik opnenen via winrar en dan sla ik het op in mijn map met mods en dan met img tool doe ik replace en klaar.

grtzz.. tbogg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.