Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084421 Ik was in Multiplayer aan het spelen in Free Mode, toen op ik een gassie schoot ging hij maar niet dood En ja dit keer heb ik Film bewijs! Alleen de kwaliteit is minder goed want ik moest het snel opnemen met mijn mobiel... Laterz! P.S Als het filmpje niet wilt laden klik hier dan maar op: Bewerkt: 21 augustus 200816 jaren door checkkill
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084432 connectie fout je hebt gewoon een connenctie fout of het is een bug
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren Auteur comment_1084484 Ik denk niet dat ik een connectie fout had want hij liep gesmeerd @ hierboven Ja later had ik een granaat gegooit, hij vliegt een meter of 10 weg en staat op en loopt weg net alsof: "Niets aan de hand..."
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085453 Ik was in Multiplayer aan het spelen in Free Mode, toen op ik een gassie schoot ging hij maar niet dood En ja dit keer heb ik Film bewijs! Alleen de kwaliteit is minder goed want ik moest het snel opnemen met mijn mobiel... Laterz! P.S Als het filmpje niet wilt laden klik hier dan maar op: De 'http://www.youtube.com/watch?v=' gedeelte moet je weghalen wil je de [youtube ] tags gaan gebruiken. Dus dit, Bewerkt: 22 augustus 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085511 Eigenlijk domme vraag Als je Free Mode speelt is Friendly Fire meestal uit Dus je kan hem gewoon niet killen Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085541 Eigenlijk domme vraag Als je Free Mode speelt is Friendly Fire meestal uit Dus je kan hem gewoon niet killen Gratzz GTAFreak007 Peds kan je dan toch wel gewoon killen, en dat is een ped. Anders stond er zo'n bolletje boven.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086487 Ow inderdaad sorry nu zie ik het maar is nogeds een connectie fout is niet omdat jouw spel vlot loopt dat een ander het zijne zo ook is want je ziet die ped naar voor lopen en dan staat ie opeens op zelfde plek heb ik vaak ook met auto's die opeens voor mij staan als ik op snelweg rijd Dus iemand waar je mee speelde had waarschijnlijk een connectie probleem Gratzz GTAFreak007
Ik was in Multiplayer aan het spelen in Free Mode, toen op ik een gassie schoot ging hij maar niet dood

En ja dit keer heb ik Film bewijs!
Alleen de kwaliteit is minder goed want ik moest het snel opnemen met mijn mobiel...
Laterz!
P.S Als het filmpje niet wilt laden klik hier dan maar op:
Bewerkt: door checkkill