Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084591 Ik zit vast bij City Slicking van de rijschool, het meest hatelijke onderdeel ervan. Missie(s): Rijschool: City Slicking Cheaten: mag, op de PS2 speelde ik hem uit door de cheat verkeer weg. Versie: 1.0 unmodded Overig: Ik heb dichtbij de rijschool opgeslagen.
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084743 Die zal ik voor je doen, mits je je savegame plaatst…
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1086559 Die zal ik voor je doen, mits je je savegame plaatst… oh lol, lullig van me...
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086651 City Slicking: goud en Driving Skill+ Gehele driving school is goud: Super GT, Bullet en Hotknife verschijnen voor de rijschool ook verschijnt er een blauw/zwarte Banshee naast de Gym in SF en een grijs/bruine Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow. Ook zal je telefoontjes moeten krijgen i.v.m. het Race Tournament en Wang Cars. Veel plezier met de rest van het spel Bewerkt: 23 augustus 200816 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1086668 City Slicking: goud en Driving Skill+Gehele driving school is goud: Super GT, Bullet en Hotknife verschijnen voor de rijschool ook verschijnt er een blauw/zwarte Banshee naast de Gym in SF en een grijs/bruine Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow. Ook zal je telefoontjes moeten krijgen i.v.m. het Race Tournament en Wang Cars. Veel plezier met de rest van het spel Heel erg bedankt.
Ik zit vast bij City Slicking van de rijschool, het meest hatelijke onderdeel ervan.
Missie(s): Rijschool: City Slicking
Cheaten: mag, op de PS2 speelde ik hem uit door de cheat verkeer weg.
Versie: 1.0 unmodded
Overig: Ik heb dichtbij de rijschool opgeslagen.