Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084999 Hoe krijg ik deze 2 cilinders aan elkaar? In mijn scene lijkt het dus of ze elkaar raken, want als ik ze nog dichter bij elkaar breng overlappen ze. Maar als ik naar de render kijk, staan ze van elkaar. Hoe krijg ik ze aan of tegen elkaar? Je ziet dat ze elkaar niet raken.
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1085005 Ze raken elkaar wel,alleen omdat je render zo basic is, lijkt het alsof ze elkaar niet raken. Probeer eens een andere kleur op de achtergrond. Of volg een clay render tutorial, volgens mij staat deze als WIP render tutorial in de MTL. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren Auteur comment_1085010 Ahja, het is de schaduw die je ziet. Bedankt
Hoe krijg ik deze 2 cilinders aan elkaar? In mijn scene lijkt het dus of ze elkaar raken, want als ik ze nog dichter bij elkaar breng overlappen ze.
Maar als ik naar de render kijk, staan ze van elkaar. Hoe krijg ik ze aan of tegen elkaar?
Je ziet dat ze elkaar niet raken.