ik heb een paar dagen geleden gta san andreas gekocht in een winkel. de installatie ervan verliep prima.
als ik het spel wil opstarten gaat ie niet verder dan deze afbeelding: (het lukt niet echt om te afbeelding te plaatsen ) het is de afbeelding dat na het credits-filmpje komt, daarna kom ik gewoon weer op mijn buraublad terecht.
ik weet echt niet wat er mis is, ik ken niet veel van computers (teminste wat de systeemvereisten en van die dingen betreft)
beetje info over mijn pc:
Systeem: Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service pack 2
Computer: AMD Geode NX 2100 +
kloksnelheid: 1.76 GHz, 448 MB.
als je meer informatie wilt moet je me wel zeggen waar ik dat kan terugvinden op me pc
ik heb een paar dagen geleden gta san andreas gekocht in een winkel. de installatie ervan verliep prima.
als ik het spel wil opstarten gaat ie niet verder dan deze afbeelding: (het lukt niet echt om te afbeelding te plaatsen
) het is de afbeelding dat na het credits-filmpje komt, daarna kom ik gewoon weer op mijn buraublad terecht.
ik weet echt niet wat er mis is, ik ken niet veel van computers (teminste wat de systeemvereisten en van die dingen betreft)
beetje info over mijn pc:
Systeem: Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service pack 2
Computer: AMD Geode NX 2100 +
kloksnelheid: 1.76 GHz, 448 MB.
als je meer informatie wilt moet je me wel zeggen waar ik dat kan terugvinden op me pc
hopelijk kan iemand me helpen!
alvast bedankt!!
Bewerkt: door wannaplaygta