Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085638 na een beetje gesukkel met wat normale outfits heb ik me eens bezig gehouden met wat anndere dit is het geworden in het bestand zit: een readme, de 4 outfits en voor wie het nog niet moest hebben TXD workshop. VC_outfits.rar
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085800 Ik vind ze erg mooi, maar als je screen maakt en je wilt dat Tommy Vercetti naar voren kijkt kun je R1 drukken en dan kun je om Tommy Vercetti geen draaien met je muis, dan kijkt die niet zo lelijk naar achteren
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren Auteur comment_1085816 bedankt voor het te zeggen zal het aanpasse maar R1? denk nioet dat het voor pc is he
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1132086 Fout. F1 is voor de replay, e is voor de pc volgens mij geen speciale knop daarvoor. Als je slim bent zet je de controls in classic stand dan kun je mooie foto's maken
na een beetje gesukkel met wat normale outfits heb ik me eens bezig gehouden met wat anndere
dit is het geworden
in het bestand zit: een readme, de 4 outfits en voor wie het nog niet moest hebben TXD workshop.
VC_outfits.rar