Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085982 Hallo, Ik zoek een script dat als je een vliegtuig wil dat je alleen maar dit hoeft te typen in het chat scherm: /t hydra en als je een jetpack wil alleen dit: /t jetpack of bijvoorbeeld een shotgun: /t shotgun Ik weet dat het bestaat maar ik kan het niet vinden heeft iemand misschien een link voor mij ofzo?? Greatz, Mitchel
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086511 Deze commands kun je heel simpel zelf maken: Voorbeeld: (Sawn off met 400kogels) OnPlayerCommandText(cmdtext, playerid) { if(strcmp(cmdtext, "/sawnoff", true) ==0) { GivePlayerWeapon(playerid, 350, 400); return 1; } return 0; } Bewerkt: 23 augustus 200816 jaren door Remcconen
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1088569 @Remcconen: Jij gebruikt het modelID van het wapen (350). Maar je moet het gewone ID gebruiken bij GivePlayerWeapon. Dat modelID gebruik je bij het maken van wapen-pickups Gebruik =>DEZE<= lijst en dan het ID dat aan de linkerkant van de tabel staat. Je moet dus '26' gebruiken in plaats van '350' Bewerkt: 24 augustus 200816 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089245 @Remcconen:Jij gebruikt het modelID van het wapen (350). Maar je moet het gewone ID gebruiken bij GivePlayerWeapon. Dat modelID gebruik je bij het maken van wapen-pickups Gebruik =>DEZE<= lijst en dan het ID dat aan de linkerkant van de tabel staat. Je moet dus '26' gebruiken in plaats van '350' Zat ik bijna goed
Hallo,
Ik zoek een script dat als je een vliegtuig wil dat je alleen maar dit hoeft te typen in het chat scherm:
/t hydra
en als je een jetpack wil alleen dit:
/t jetpack
of bijvoorbeeld een shotgun:
/t shotgun
Ik weet dat het bestaat maar ik kan het niet vinden heeft iemand misschien een link voor mij ofzo??
Greatz,
Mitchel