Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087706 Hey, Ik probeer een border om mijn sig te doen, maar het lukt niet. Ik maak een nieuwe layer aan, druk op CTRL+A, en vervolgens "bewerken", "omlijnen". Maar dan komt er geen rand, weet iemand wat ik verkeerd doe? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep(ey)
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087719 Hey,Ik probeer een border om mijn sig te doen, maar het lukt niet. Ik maak een nieuwe layer aan, druk op CTRL+A, en vervolgens "bewerken", "omlijnen". Maar dan komt er geen rand, weet iemand wat ik verkeerd doe? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep(ey) je doet het bijna goed maar als je bij dat Stroke Schermpje doet moet e bij die opties Inside aanvinken
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087721 Ja, ik: Ik denk dat je de blending option , of de opacity (dichtheid voor jou) niet goed hebt staan. Als je bijv. een 1 px zwarte rand wil maak je dus een nieuwe layer --> doe je [CRTL] + [A] --> bewerken omlijnen voor jou. en dan zo: suc6
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren Auteur comment_1087726 Ik heb het gevonden, het was niet de opacity, maar ik had Preserve Transparency aangevinkt. Dank je
Hey,
Ik probeer een border om mijn sig te doen, maar het lukt niet. Ik maak een nieuwe layer aan, druk op CTRL+A, en vervolgens "bewerken", "omlijnen". Maar dan komt er geen rand, weet iemand wat ik verkeerd doe? Alvast Bedankt!
Mvg,
Kloep(ey)