Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1087935 Is het mogelijk om je ps3 aan je pc/labtop te koppelen met een speciale kabel ofzo. Zodat je je pc kunt gebruiken als tv scherm? Je speelt GTA IV op je ps3 maar je ziet het allemaal op je pc dus. Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat je daar een speciale kabel voor kunt kunt krijgen. Maar ik kan het onderwerp niet meer terug vinden. Wie kan me verder helpen? Alvast Bedankt..............
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100800 Notebooks (en iMacs voor dat geval, helaas) hebben geen invoer voor video, enkel outputs. Het is wel mogelijk om met een TV-tunerkaart met composietaansluiting en met de bijbehorende composiet-videoaansluitkabel voor je console in een venster onder het besturingssysteem van je computer GTA te spelen, enkel moet wel goed opgelet worden dat de tunerkaart die je koopt geen delays heeft -- zoals de Hauppauge-kaarten met hardware MPEG2-encoding.
Is het mogelijk om je ps3 aan je pc/labtop te koppelen met een speciale kabel ofzo.
Zodat je je pc kunt gebruiken als tv scherm?
Je speelt GTA IV op je ps3 maar je ziet het allemaal op je pc dus.
Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat je daar een speciale kabel voor kunt kunt krijgen.
Maar ik kan het onderwerp niet meer terug vinden.
Wie kan me verder helpen?
Alvast Bedankt..............